2737
2734
سلام مامانای عزیز ، کسی هست که خودش و یا شوهرش عکاسی داشته باشه من چند تا سئوال داشتم ، اگر سایتی و یا کسی رو می شناسید که اطلاعاتی در این مورد داره خواهش می کنم معرفی کنید . مرسییییییییییی

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس .

مرسییییی ماه پیشونی جون ، ببخشید من و شوهرم می خواستیم آتلیه بزنیم البته به عنوان شغل دوم می خواستم ببینم 1-چقدر سرمایه می خواد ؟ 2-مجوز گرفتنش سخته ؟ 3- اگه یه فیلمبردار برای مجالس بخوایم از کجا باید پیدا کنیم ؟ 4-درآمدش حدودا ماهی چقدره ؟ ببخشید فضولی الان دیگه عکاسی نمی کنید ؟ چرا مگه درآمدش خوب نبود ؟ چند تا سئوال شد چند صد تا ببخشیییییییییییییییییید .
2731
فقط لطفا بگو چقدر تو این زمینه تجربه دارید و اینکه کجا میخواین آتلیه بزنید و ....
از خودتون بیشتر اطلاعات بهم بده تا بهتر راهنمایی کنم. مرسی عزیزم.
دل تنها عضویست که با نگـــــــــــــــاه لمس میشود....!
2740
مرسی ماه پیشونی عزیز ، راستش یه نفر دیگه هم با ما همکاری می کنه که اون فوق دیپلم گرافیک داره و عکاسی بلده در ضمن خودم قبلا کلی با نرم افزار های میکس فیلم و عکس کار کردم و می خوام کلاس عکاسی هم برم ، عکاسی هم اگه تهران نشه تو کرج یه جا اجاره می کنیم ، من یه سری سئوالات پرسیدم اگه خودت هم چیزی می دونی که به دردم بخوره بهم بگو ، یه کم استرس دارم می گم نکنه از عهدهش بر نیام ؟ به نطرت کار سختی هستش ؟ یعنی کار هر کسی نیست ؟ یا همه می تونن از عهدش بر بیان ؟
سلام مامان آرشا جون بخاطر ایمیلی که زدی خیییییییییییییییییییلی خیلی ممنونم ، منم به شما ایمیل زدم اگه خواستی بیا اینجا جوابمو بده . مرسیییییییییییییییییییییییییی.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687