2789
عنوان

من چرا هیچی خوشحالم نمیکنه

174 بازدید | 24 پست

خیلی بی انرژیم به هرچی فکر میکنم اصلا امید و انگیزه نمیگیرم 

وقتی چندبار پشت هم برات نمیشه همش حس بد داری نسبت به خودت 

از همه ادما نا امیدم وقتی بدی میبینم نمیتونم هضمش کنم 

خیلی از غر زدن متنفرم ولی واقعا حس میکنم همچی پوچ و بیهوده اس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم بهتره برید پیش یک روانشناس بالینی راهنماییتون کنه احتمالا دچار ناامیدی و افسردگی و بی انگیزه ش ...

من هر سال نزدیک پاییز اینطور میشم 

از پاییز متنفرم ناخوداگاه همینقدر حس بد میگیرم به خودمو زندگیم

چیکار باید کرد

من واقعا تنهایی رو انتخاب کردم به کسی نزدیک نمیشم و اجازه نمیدم کسی بهم نزدیک شه و به خودم رسیدگی میکنم از نظر ظاهر و آراستگیم و البته روح و روان هم مدام قرآن پلی میکنم تو گوشم. تا کمتر فک کنم به رفتار بقیه

من واقعا تنهایی رو انتخاب کردم به کسی نزدیک نمیشم و اجازه نمیدم کسی بهم نزدیک شه و به خودم رسیدگی می ...

منم خیلیا رو از زندگیم حذف کردم ولی خب تنهایی خیلی بده ادما هم همه سمی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792