بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
از هیتلر پرسیدند، پست ترین انسانها کیستند؟گفت: "کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها زمینه سازی کردند تا من حتی برمادرشان مسلط شوم!!"کاربری دست سه تا دوسته👀💕
ولی دو سه برابر ی بچه مدرسه خرید کردم واسه دانشگاه🥲
از هیتلر پرسیدند، پست ترین انسانها کیستند؟گفت: "کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها زمینه سازی کردند تا من حتی برمادرشان مسلط شوم!!"کاربری دست سه تا دوسته👀💕
خدایا کاش هر آدم عقده ای نمی تونست زیر تاپیکم کامنت بزاره
عزیزم ناراحت نشو اخه یکی میاد تاپیک میزنه شما میاین نظر میدین سنتون کمه هنوز نمیدونین چی به چیه سرد و گرم روزگار نچشیدین رو ادما اثر میزاره یا دعوا میشه راهنمایی نمیگیره کسی
.نیست نشان زندگی تا نرسد نشان تو.اللهم عجل لولیک الفرج