2777
2789
عنوان

دوستانه

| مشاهده متن کامل بحث + 19635 بازدید | 3139 پست
نمیدونم چرا احساس میکنم مَردی؟!!!!😐

وای خدا

ازین احساسات کاربران این سایت متنفرم

پشیمونم کردی از عضو شدنم

اینکه سگ نجسه به معنی این نیست که موجود بدیه.خون ما هم نجسه همونی که تو رگهامونه و اگه یذره کم بشه مریض میشیم.پس انقدر با گفتن اینکه سگ حیوون به این خوبی از آدما خیلی بهتره نخواید اثبات کنید سگ نجس نیست.خدایی که اونو آفرید خودش میدونست موش دزده ولی سگ پاسبان.خودشم میدونست خون مایه حیاته و مثلا اشک نبودنش خیلی هم  مهم نیست. اینکه چیزی نجسه دلیل بد بودنش نیست.خالق ما که ما و سگ و خون و اشک و همه چیزای دیگه رو بوجود آورده گفته برای سلامتی روح و جسم ما خوب نیست اگر دست یا بدنمون با سگ یا خونمون برخورد کرد قبل ازینکه اون قسمت رو بشوریم نماز بخونیم یا غذا بخوریم.همین🙏😘 اینکه اخلاق بعضی آدما بدتر از سگه همه میدونیم.بعضیا به تنهایی یه باغ وحشن😀😒

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نزدیک شدی ب خبر خوبم😂😂😂

ریزشت کم شده 😍😍😍😍😍

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
تو هم در پي گيسو كمند شدني عايا؟


در پی دوخت شلوار به این سوی آمده ام😀

تاپیک زدن بلد نبودم 

الگو بریدم بلد نیستم چطوری باید بدوزم

عضو شدم تاپیک بزنم کمک بگیرم که تاپیک زدنم باید میپرسیدم از یکی

حالا گیسوکمندم دوست دارم بشم ولی پول زیادی ندارم

فعلا شلوارمم خودم دارم میدوزم😩


اینکه سگ نجسه به معنی این نیست که موجود بدیه.خون ما هم نجسه همونی که تو رگهامونه و اگه یذره کم بشه مریض میشیم.پس انقدر با گفتن اینکه سگ حیوون به این خوبی از آدما خیلی بهتره نخواید اثبات کنید سگ نجس نیست.خدایی که اونو آفرید خودش میدونست موش دزده ولی سگ پاسبان.خودشم میدونست خون مایه حیاته و مثلا اشک نبودنش خیلی هم  مهم نیست. اینکه چیزی نجسه دلیل بد بودنش نیست.خالق ما که ما و سگ و خون و اشک و همه چیزای دیگه رو بوجود آورده گفته برای سلامتی روح و جسم ما خوب نیست اگر دست یا بدنمون با سگ یا خونمون برخورد کرد قبل ازینکه اون قسمت رو بشوریم نماز بخونیم یا غذا بخوریم.همین🙏😘 اینکه اخلاق بعضی آدما بدتر از سگه همه میدونیم.بعضیا به تنهایی یه باغ وحشن😀😒
کلا حسمو گفتم اشتا جان

کلا حست حالمو خراب کرد

اینکه سگ نجسه به معنی این نیست که موجود بدیه.خون ما هم نجسه همونی که تو رگهامونه و اگه یذره کم بشه مریض میشیم.پس انقدر با گفتن اینکه سگ حیوون به این خوبی از آدما خیلی بهتره نخواید اثبات کنید سگ نجس نیست.خدایی که اونو آفرید خودش میدونست موش دزده ولی سگ پاسبان.خودشم میدونست خون مایه حیاته و مثلا اشک نبودنش خیلی هم  مهم نیست. اینکه چیزی نجسه دلیل بد بودنش نیست.خالق ما که ما و سگ و خون و اشک و همه چیزای دیگه رو بوجود آورده گفته برای سلامتی روح و جسم ما خوب نیست اگر دست یا بدنمون با سگ یا خونمون برخورد کرد قبل ازینکه اون قسمت رو بشوریم نماز بخونیم یا غذا بخوریم.همین🙏😘 اینکه اخلاق بعضی آدما بدتر از سگه همه میدونیم.بعضیا به تنهایی یه باغ وحشن😀😒
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز