2777
2789
عنوان

دهم تجربی

292 بازدید | 30 پست

سلام دوستان 

درس های دهم سطحشون چطوریه

به نظرتون کسی که شرایط کلاس های بیرون رو نداره بره از پسشون بر میاد ؟؟


از پیله بیرون آمدن گاهی رهایی نیست   درباغ هم پروانه غمگین گرفتار است.     این کشور آن كشور ندارد حس دلتنگی.    دیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره صد در صد من هیچ کلاسی نرفتم...

شما مدرسه خاص بودید یا‌ عادی

از پیله بیرون آمدن گاهی رهایی نیست   درباغ هم پروانه غمگین گرفتار است.     این کشور آن كشور ندارد حس دلتنگی.    دیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است

آره بابا من دوستم تو این 3 سال (به گفته خودشون) هیچ کلاسی نمیرفتن... امسال 3 رقمی شد. 

مطمعن باش میشه... مافیای کنکور یک کاری کردن آدم فکر میکنه اگر کلاس نره هیچی نمیشه

برای خوشحالی و ظهور آقا امام زمان میشه یک صلوات بفرستید💚اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌱
آره بابا من دوستم تو این 3 سال (به گفته خودشون) هیچ کلاسی نمیرفتن... امسال 3 رقمی شد. مطمعن باش میشه ...

آخه اصلا شرایط کلاس رفتن نیست

بعد مثلا اگه همکلاسی ها کلاس برن اون فردی که نرفته از اونا عقب در نیست؟

از پیله بیرون آمدن گاهی رهایی نیست   درباغ هم پروانه غمگین گرفتار است.     این کشور آن كشور ندارد حس دلتنگی.    دیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است

مدرسه نمونه

آهان خیلی خوبه

چون ایشون هم نمونه هستن ولی خب استرس دارن

میگن دوستام اگه کلاس برن من نتونم عقب میمونم ازشون

از پیله بیرون آمدن گاهی رهایی نیست   درباغ هم پروانه غمگین گرفتار است.     این کشور آن كشور ندارد حس دلتنگی.    دیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است

حرف میزنن تجربی سخته ولی جذاب تر از انسانی و ریاضیه

ارههه خودمم اینو قبول دارم. قصد توهین ندارم اصلااا اصلا ولی از نظر من و واسه من انسانی یکم حوصله سربره. تجربی هیجانش بیشتره

آهان خیلی خوبهچون ایشون هم نمونه هستن ولی خب استرس دارنمیگن دوستام اگه کلاس برن من نتونم عقب میمونم ...

نه چرا عقب بمونی

کتاب درسیتو بخون و در کنارش درسنامه و بعد هم تست بزن

هر جا هم خیلی به مشکل خوردی از دبیرت سوال کنه یا از گوگل اون یه قسمتو فیلم ببین 

کنکور یه مسیر ۳ ساله است 

شما فقط باید با خودت رقابت کنی ... اصلا به دوستات توجه نکن که کتاباشون چیه یا کلاساشون چیه 

فقط روز به روز پیشرفت کن و همه تمرکزتو بزار روی خودت.

معو🐾

ارههه خودمم اینو قبول دارم. قصد توهین ندارم اصلااا اصلا ولی از نظر من و واسه من انسانی یکم حوصله سرب ...

دقیقا 

من امسال پشت کنکور موندم ولی با این حال صدبار هم برگردم عقب باز میام تجربی 

معو🐾

نه چرا عقب بمونیکتاب درسیتو بخون و در کنارش درسنامه و بعد هم تست بزنهر جا هم خیلی به مشکل خوردی از د ...

یعنی واقعا میشه درس های تخصصی رو بدون کلاس رفتن پیش برد آخه میگن خیلی سخته

از پیله بیرون آمدن گاهی رهایی نیست   درباغ هم پروانه غمگین گرفتار است.     این کشور آن كشور ندارد حس دلتنگی.    دیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است

دقیقا من امسال پشت کنکور موندم ولی با این حال صدبار هم برگردم عقب باز میام تجربی

به امید خدا سال دیگه امیدوارم موفق بشید. بخوام راستشو بگم تنهاا کسی که داره بهم میگه اینو شمایید

یعنی واقعا میشه درس های تخصصی رو بدون کلاس رفتن پیش برد آخه میگن خیلی سخته


نه اونجوری که میگن نیست 

سر کلاس خوب گوش بده تدریسو 

کتاب درسی رو دقیق بخون و درسنامه کتاب تستت هم برای نکات تکمیلی بخون و نکات مهمو کنار کتاب بنویس 

شما بری دهم  مهر ماه خیلی برات ممکنه سخت باشه چون یهو درسات سنگین میشه و سطح بالاتر از پایه های قبلی 

ولی از آبان راه میوفتی و میتونی از پسش بر بیای 

من خودم اولین باری که شیمی دهمو خوندم انقدر که هیچی ازش نمیفهمیدم گریه میکردم 

ولی الان جزو درسای مورد علاقمه

معو🐾

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز