2777
2789
عنوان

زن شلخته

| مشاهده متن کامل بحث + 4683 بازدید | 160 پست
من همه این قضایا رو براش تشریح کردمو برگشت پرید به من به‌جای پسره 🤣


یه دوستی داشتم تو شرایط مشابه 

آخرش بنظرت پسره چی گفته بود؟!!!

بیا باردار ت کنم خانوادت از ترس ابرو مجبور شن قبو ل کنن😐😐😐🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

همین یدونه حرفش باعث شد دوستم عاقل شه و کلا حذفش کنه

کاربر آقا نه در تایپک های من شرکت کنه نه ریپلای بزنه نه لایک کنه نه درخواست دوستی بده...

قطعا راضی نمیشدن ولی نمیدونم چرا فکر میکنم پسره به دل گرفته

گرفتن رو که گرفته‌ ولی از در مظلومیت وارد شده که خواهرم کات نکنه

دقیقا عین من و همسرسابقم اونم قشنگ کینه گرفت و تلافی نه رو سر خانواده من درآورد

ولی خب فکر نکنم زور این پسره به تلافی برسه

ولی هرکسی باشه کینه به دل میگیره

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه دوستی داشتم تو شرایط مشابه آخرش بنظرت پسره چی گفته بود؟!!!بیا باردار ت کنم خانوادت از ترس ابرو مج ...

موارد مشابه زیاد شنیدم 

براش مثال زدم


فکر نمی‌کنم انقدر احمق باشه ولی خب آدم یه لحظه خریت می‌کنه‌

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

گرفتن رو که گرفته‌ ولی از در مظلومیت وارد شده که خواهرم کات نکنهدقیقا عین من و همسرسابقم اونم قشنگ ک ...

چون بعضی از آدما کینه میکنن بعد اصرار به وصلت دارن بیشتر از قبل که به طرف برسن تا دو تا هدف رو به ثمر برسونن یکی به دست آوردن دختر و دومی تلافی کینه و عقده خانواده ایی که ازش نه شنیدن

چون بعضی از آدما کینه میکنن بعد اصرار به وصلت دارن بیشتر از قبل که به طرف برسن تا دو تا هدف رو به ثم ...

تازه بعد از نه اصرار شدیدتر میشه در این مدل آدم‌ها

گرچه‌ که من و خواهرم هم مقصر بودیم که به‌جای خانواده با پسره می‌رفتیم توی یه تیم🤦🏼‍♀️

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

واقعاخودش با دکتر استاد دانشگاه یکی میکنه؟؟؟؟بگی بهش شمام برو دکترا بگیر هیئت علمی شو دفتر بزن و.... ...

نه تنها که از شوهرم پایین‌تره

بلکه‌ این به اون 🐒 هم صد هیچ باخته ولی خواهرم این رو باور نمی‌کنه

لامصب ‌‌پسره به غیر از زیباییش و باشگاه برای هیچی تلاش نمی‌کنه 

نه برای پیشرفت تحصیلی

نه پیشرفت کاری

خب من با بچه جنوب شهر رفتم اوکی ولی می‌دونستم طرف داره خودش رو نجات میده از اون وضع

اما این پسره ذره‌ای تلاش نمی‌کنه برای تغییر وضعیت

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

واقعا نمیفهمم یعنی ندونسته که شما چرا با همسرت اوکی شدی؟ لامصب حتی یه دو دو تا چهار تای ساده رو هم ز ...

چه بسا خودش رو سر بدونه بس رو داره🤣🤣🤣

هم شوهرم رو مثال زده 

هم زن‌داداشم


ولی خب بحث زن فرق داره؛ تهش هرجور فکر کنی توی جامعه ما وظیفه هزینه زندگی و خونه گرفتن با مرده پس مهمه که مرد کجا میتونه خونه بگیره

من هرگز توی محله‌ای که همسرم از اون‌جا بوده زندگی نکردم و اون امد طرف ما خونه خرید  

یا برادرم که نرفته محله‌ی زنش؛ اون رو آورده


ولی این پسره حتی نمیتونه توی محله خودش خونه اجاره کنه

یا من میگم بیارش اینجا کار کنه گفته سختهههه

یعنی خرج یه زندگی عادی هم نمیتونه در بیاره


[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792