2777
2789
عنوان

زن شلخته

| مشاهده متن کامل بحث + 4683 بازدید | 160 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستی مریم از پرنس و پرنسس سابق چه خبر؟اقدام جدیدی کردن؟

شاید باورت نشه ولی هنوز پروسه طلاق تکمیل نشده

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

اینا خونه خودشون هیچی انجام نمیدن بعدها میشن کوزت شوهر😒😒

از نظرت من کوزت کجا بودم ؟🤣

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

پرنس اقدام قانونی رو‌کامل شروع کرده؟؟

بله

میخواد جلسه‌های مشاوره اجباری رو رد کنه و نره ولی باز انقدر داره طول میکشه

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

بلهمیخواد جلسه‌های مشاوره اجباری رو رد کنه و نره ولی باز انقدر داره طول میکشه

طلاق از جانب مرد که کاملا حق قانونی‌ هست انقدر طول میکشه 

ببین بینوا زنها برای طلاق چندین سال درگیرند 

آشنا ما خانومه۶سال درگیر بود🤦‍♀️

کاربر آقا نه در تایپک های من شرکت کنه نه ریپلای بزنه نه لایک کنه نه درخواست دوستی بده...

شما ازاول کودک کا ربودن مظلوم بودین🥹

آب آور خانواده هم بودم🤣

خواهرم اتاقش کنار اتاق من بود بعد از تاریکی می‌ترسید و یهو نصف شب می‌گفت مرییییمممم آبببب

بعد الان پسرم اینجوریه ماماااان تشنمهههه

منم وظیفه رو به شوهرم محول کردم یه مدت 😅

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

آب آور خانواده هم بودم🤣خواهرم اتاقش کنار اتاق من بود بعد از تاریکی می‌ترسید و یهو نصف شب می‌گفت مری ...

شمام مثل ن برای خواهرتون second  momبودین😂

کاربر آقا نه در تایپک های من شرکت کنه نه ریپلای بزنه نه لایک کنه نه درخواست دوستی بده...

طلاق از جانب مرد که کاملا حق قانونی‌ هست انقدر طول میکشه ببین بینوا زنها برای طلاق چندین سال درگیرند ...

دیگه میخوان در مسیر طلاق دوباره عاشق هم بشیم 🤣

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

دیگه میخوان در مسیر طلاق دوباره عاشق هم بشیم 🤣

دیگه ادم باید حداقل یدونه دل خوشی برای برگشت داشته باشه 

مخصوصا خانما

کاربر آقا نه در تایپک های من شرکت کنه نه ریپلای بزنه نه لایک کنه نه درخواست دوستی بده...

هانا ولی این وظیفه رو گردن نمیگیره🤣

نسل  جدید ازاین کارا نمیکنه 

این رسم دهه ۶۰/۷۰ ها بود😂

کاربر آقا نه در تایپک های من شرکت کنه نه ریپلای بزنه نه لایک کنه نه درخواست دوستی بده...

دیگه ادم باید حداقل یدونه دل خوشی برای برگشت داشته باشه مخصوصا خانما

یه زن وقتی تصمیم میگیره بره دیگه هیچی از زندگیش نمونده

باز مردها بعضی وقت‌ها به دلایل غیرمنطقی میخوان طلاق بگیرن

ولی زن‌های جامعه ما ترس از آبرو دارن و‌ ترس از قضاوت و… باعث‌ میشه تاجایی که امکانش باشه تحمل کنن

وقتی میخوان جدا بشن یعنی دیگه هیچی از زندگی نمونده

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز