اگر انسان عاشق کسی باشد مگر می شود اسمش را بر زبان نیاورد؟ مگر می شود اسمش را از زبانش گرفت ؟ معشوقش است ! اگر یادش بودی ، بدان او هم به یاد تو است.به عهدی که با امام زمان عجل الله تعالی فرجه می بندید پایدار باشید تا او هم به عهد شما پایدار باشد . حضرت کریم تر از آن است که شخص محتاجی به یادش باشد و او با همه ی بی نیازی اش به یاد آن شخص نباشد. این حقیقتی است.
🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰
دعا کنید شوهرم دست از طلاق و قهر برداره و بیاد دنبال من و بچم
الهی به امید تو که میتونی زندگیمو متحول کنیالهی لک حمد ، حمد الشاکرین حتا ترضی. وخدا رو هزار مرتبه شکر در سال ۱۴۰۵ در کنکور قبول شدم و رشته مورد علاقمو اوردم💜الان که تا اخرش خوندی میشه صلوات هدیه کنی برا امام رضا ممنونم
حتی اگر داراییت ۵۰۰۰تومنه امام حسین رو شریک مالت کن برکت رو ببین...به اینصورت که سعی کن حتی هزار تومن هم که شده خرج ارباب کنی مطمئن باش که لذتشو به تمام معنا می بری...هرررر مشکلی داری مداومت کن بر هرروز خوندن زیارت عاشورا(حتی بدون صد سلام و...) بعد میبینی و با تمام بند بند وجودت میفهمی که چی میگم.سکوت کن گاهی سکوت زودتر از هر فریادی جواب می ده ...یه ذکر معجزه گر(برای مسائل مادی و معنوی)#اللهم_بارک_لمولانا_صاحب_الزمان(تجربه شده)...هرروز خواندنِ دعاتوسل 🗝کلیدی ست بر هر قفلی....🔓(امتحان شده).(مواردی که نوشتم رو خودم امتحان کردم چون سالهای زیادی توو فشارهای مالی وزندگی بودم خیلی چیزا رو امتحان کردم)...برای آروم شدن روح و روانت و خیلی از مشکلات هرروز حدیث کسا 🌧🌧بخون...عصر پنجشنبه خوندن چهل مرتبه سوره نصر برای رزق و روزی جواب میده...
🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰
🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰