اگر انسان عاشق کسی باشد مگر می شود اسمش را بر زبان نیاورد؟ مگر می شود اسمش را از زبانش گرفت ؟ معشوقش است ! اگر یادش بودی ، بدان او هم به یاد تو است.به عهدی که با امام زمان عجل الله تعالی فرجه می بندید پایدار باشید تا او هم به عهد شما پایدار باشد . حضرت کریم تر از آن است که شخص محتاجی به یادش باشد و او با همه ی بی نیازی اش به یاد آن شخص نباشد. این حقیقتی است.
تو را من چشم در راهم یا صاحب الزمان🥲وهروقت خودم را به تو سپردم چیزی جز خیر نصیبم نشد ای خدای خوش رفاقت🥰رفاقت با خدا قشنگ ترین رفاقت دنیاست دوستان عزیز لطفا در تاپیک های مربوط به امام زمان منو تگ کنید🙏