2789
عنوان

زوال عقل

| مشاهده متن کامل بحث + 228 بازدید | 20 پست
چرااا دقیقا تو مغزم انگار یه چیزایی درگیره۳۰

خوب این زوال عقل نیست عزیزم ،چون تو سن ما بعید ..من سالی یا دوسالی یبار اینجور شدم ،خیلی خیلی حال بدیه ،بعضی دکترها اینقد احمق هستن رفتم گفتم ،گفت برو جای روانشناس ،ولی یکی اولین بار رفتم با اینکه دکتر عمومی بود تا براش تعریف کردم خودش فهمید برام سرم نوشت بعدش خوب شدم الان خیلی خیلی خوبم ،ببین اولین کار آزمایش ویتامین هست ،برو آزمایش بده ببین ویتامین ب ۱۲ یا کلا ویتامین ب بدنت چطوره ،من آزمایش نرفتم ولی با همین ویتامین ب ۱۲ خوب شدم ،کلا شبیه آلرایمر میمونه آدم فک میکنه مشکل داره ،ولی این بعید تو سن ماها ...قرصشم تونستی بخر بخور ..

به من بگو بریم قدم بزنیم تو🌧چای بخوریم،بخندیم ،دراز بکشیم زیر🌧من آدم این طبیعتم 💑

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب این زوال عقل نیست عزیزم ،چون تو سن ما بعید ..من سالی یا دوسالی یبار اینجور شدم ،خیلی خیلی حال بد ...

ویتامین د ۳ کلا پایین هست اما نمیدونم ربط داشته باشه یا نه 

ماهی یه بارم نروبین میزنم

حتما برو متخصصبعد هم مشاوره و روانپزشک کمک بگیر نذار تشدید بشه


وسواسم تشدید شده کم کم به مرحله بستری رسیدم 

اما این که شوهرمو نشناسم چند ثانیه چند بار برام پیش اومده نمیدونم این دیگه چیه!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز