از سیصد هزار تومن میتونی بخر تا هرقیمتی ک بخوایی
بستگی ب وزنش داره
خوده من معمولا میخرم حتی پونصد تومن
در طول سال با کادو و عیدی و ... دوسه تا میتونم بخرم
بعد سرسال میفروشم پولشو میذارم بانک
با اون سودی ک بهم کیده دوباره جمع میکنم سکه میخرم
و دوباره پایان سال میفروشم میذارم بانک
الان سود پولم شده حدود ماهی هشتصد تومن