اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ولیییی خببب پسر داداشم هفده سالش بود 60 کیلو بود همش عضله بود
و دختر هم رفیقم 55 کیلو بود معمولی بود ولی خط یازده شکم و داشت و ناز بود
تا حد ممکن تو بحثهایی ک تهش نظر هیچکس عوض نمیشه صحبت نکنیم مدرک تحصیلی به تنهایی نمیتونه ارزش کسیو تعیین کنه بستگیبه سن اون ادمم داره که نسبت به سنش به چیا رسیدهمثلا نمیشه از ی جوون ۱۸ ساله توقع لیسانس داشت!کسی ک تصمیم گرفته دیگه پیشرفتی نکنه و تلاشی نکنه فرق داره با کسی ک داره تلاششو میکنه
برای 19 سال و کسی که استعداد چاقی داره بنظرم خوبه اسکلت که نیستممم عضله داشتمممم😂😂😂 قدم 165 بود خانومی
تا حد ممکن تو بحثهایی ک تهش نظر هیچکس عوض نمیشه صحبت نکنیم مدرک تحصیلی به تنهایی نمیتونه ارزش کسیو تعیین کنه بستگیبه سن اون ادمم داره که نسبت به سنش به چیا رسیدهمثلا نمیشه از ی جوون ۱۸ ساله توقع لیسانس داشت!کسی ک تصمیم گرفته دیگه پیشرفتی نکنه و تلاشی نکنه فرق داره با کسی ک داره تلاششو میکنه