آوا_دختره_آقا_جعفر مدیر استارتر عضویت: 1402/03/27 تعداد پست: 8495 عنوان دغدغه ات چیه داری به چی یا کی فکر میکنی 1393 بازدید | 126 پست خودم دارم به خواستگار عزیزم فکر میکنمالبته دیگه ندارمش متاسفانه روانم دیگه یاری نمیکنه صبوری کنم ، تذکر بدم ، یادآوری کنم یا قهر کنم که باهام درست رفتار بشه فقط دارم حذف میکنم . 1404/06/02 | 18:07 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115961 میخام پاشم کابینت ها رو دستمال. بکشم هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
omrannihan عضویت: 1403/07/05 تعداد پست: 9945 به اینکه چیکار کنم..حوصلم سررفته بزرگترین خیانت آدمیزاد در حق خودش ؛فروختن تنهایی اش به آدم های بی ارزش است....
یواشکی_هسدم عضویت: 1400/11/15 تعداد پست: 22402 بی برقی بی پولی گرونی آینده افسردگی من ارگ بم ُ خشت به خشتم متلاشی تو نقش جهان هر وجبت ترمه و کاشی
آوا_دختره_آقا_جعفر مدیر استارتر عضویت: 1402/03/27 تعداد پست: 8495 میخام پاشم کابینت ها رو دستمال. بکشم کار مورد علاقه من متاسفانه روانم دیگه یاری نمیکنه صبوری کنم ، تذکر بدم ، یادآوری کنم یا قهر کنم که باهام درست رفتار بشه فقط دارم حذف میکنم .
estatira74 عضویت: 1402/06/12 تعداد پست: 1264 میخام پاشم کابینت ها رو دستمال. بکشم لیلی اگان تو همه تاپیکا فعالیا😂
شاگلم عضویت: 1402/12/29 تعداد پست: 10926 من به اینکه کاش راهی بود حداقل ماهی یک تومن در نیاوردم منت شوهر نکشم
رز۰ عضویت: 1403/05/13 تعداد پست: 764 به اینکه گوشیم قدیمی شده ولی پول ندارم عوضش کنم لطف حسین ما را تنها نمیگذارد. گر خلق وا گذارد او وا نمیگذارد❤
12arezoyekhob عضویت: 1401/10/29 تعداد پست: 4146 اینکه دو روز دیگه مهمونی دارم هنوز هیچ کاری نکردم خونه گرد وغبار منم نشستم دارم اه میکشم
کربختیاااااری عضویت: 1397/07/14 تعداد پست: 7014 دغدغم الان #پول اگه ی بار با موی خیس ک بوی شامپو میده بغلت بخابه میفهمی چرا ملت میرن زن میگیرن..🌹 اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن جغلـــه
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115961 کار مورد علاقه من من بدم میاددددددد هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
omrannihan عضویت: 1403/07/05 تعداد پست: 9945 به اینکه چقدر تنهام.. بزرگترین خیانت آدمیزاد در حق خودش ؛فروختن تنهایی اش به آدم های بی ارزش است....