2789
عنوان

یه زن شوهرش سالها طلاقش نده خانوم باید تنها بمونه❓❓

| مشاهده متن کامل بحث + 1250 بازدید | 83 پست
عزیزم هیچکس نمی‌ده مگه اینکه طرف بگه مهریه نمیخوام

اولا منظورم کلا اینه که قانون بده به همه

و دوم این که من کسانی رو می شناسم که دارن

و سوم اگر همه دختر خانما بخوان و هیچ دختری راضی نشه بدون اون ازدواج کنه، برای مردها چاره ای نمی مونه

و چهارم و آخر: منظورم از این پست حماقت و زن ستیزی خانما بود بیشتر: #زنان‍  علیه زنان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین بشین خونه شوهرت واصلا دادگاه اینا نرومهریه هم اجرا نزارمگه خونه مستقل نمیخوای؟از بس هیچ کارینکن ...


خونه مشتاقلم دیگه نمیخوام خودشم نمیخوام 

زرنگه طلاق نمیده یکار میکنه من فرار کنم

البته الانم از دستش فرار کردم 

سرکارم نمیذاره برم ماهانه چس تومن میندازه کف دستم اونم با چاپلوسی و دروغ ازش میگرفتم

شغل شریفیه درامدش کمه چرا نمیری خیاطی یاد بگیری و خیاط بشی و توی خونه یا ی مغازه کوچیک بزنی و کارکنی

نمیتونم

گرفتار بچه هامم

خونه خودمم نیستم

اختیار خودمو ندارم

حتی اختیار دعوا کردن بچمم ندارم

میشه ی صلوات برای بچه هام بفرستی؟♥️🌸♥️🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز