2789
عنوان

یه زن شوهرش سالها طلاقش نده خانوم باید تنها بمونه❓❓

| مشاهده متن کامل بحث + 1250 بازدید | 83 پست
عزیزم هیچکس نمی‌ده مگه اینکه طرف بگه مهریه نمیخوام

اولا منظورم کلا اینه که قانون بده به همه

و دوم این که من کسانی رو می شناسم که دارن

و سوم اگر همه دختر خانما بخوان و هیچ دختری راضی نشه بدون اون ازدواج کنه، برای مردها چاره ای نمی مونه

و چهارم و آخر: منظورم از این پست حماقت و زن ستیزی خانما بود بیشتر: #زنان‍  علیه زنان

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ببین بشین خونه شوهرت واصلا دادگاه اینا نرومهریه هم اجرا نزارمگه خونه مستقل نمیخوای؟از بس هیچ کارینکن ...


خونه مشتاقلم دیگه نمیخوام خودشم نمیخوام 

زرنگه طلاق نمیده یکار میکنه من فرار کنم

البته الانم از دستش فرار کردم 

سرکارم نمیذاره برم ماهانه چس تومن میندازه کف دستم اونم با چاپلوسی و دروغ ازش میگرفتم

شغل شریفیه درامدش کمه چرا نمیری خیاطی یاد بگیری و خیاط بشی و توی خونه یا ی مغازه کوچیک بزنی و کارکنی

نمیتونم

گرفتار بچه هامم

خونه خودمم نیستم

اختیار خودمو ندارم

حتی اختیار دعوا کردن بچمم ندارم

میشه ی صلوات برای بچه هام بفرستی؟♥️🌸♥️🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز