amin_h مدیر عضویت: 1404/04/31 تعداد پست: 344 عنوان چرا بیداری | مشاهده متن کامل بحث + 717 بازدید | 75 پست چرا نخوابیدین تا الان من خودم چون گریه نمیزاره بخوابم 1404/05/31 | 03:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پاستیل_آبی عضویت: 1403/05/07 تعداد پست: 3046 خانومایی که تهرانید زلزله رو احساس کردبن ؟ساعت ۳ اینا گسل فشم بوده شمال شرقی تهران نچ
نیلایییئییئی عضویت: 1402/09/01 تعداد پست: 11823 خواب بد دیدم حتی تاپیکم زدم راجبش میتونی بخونی اگ تجربه ای داشتی بگی من دیدم شاید بااسترس قطب برق سوار آسانسور میشی استرس گرفتی
پاستیل_آبی عضویت: 1403/05/07 تعداد پست: 3046 من دیدم شاید بااسترس قطب برق سوار آسانسور میشی استرس گرفتی ن اصلااا
خانومه_مانكن عضویت: 1399/03/16 تعداد پست: 14226 آخه از کجا میگن قراره جنگ بشه کلا استرسشو دارم همش از بعدش یه شب اروم نتونستم بخوابم😫 💔🌈
omrannihan عضویت: 1403/07/05 تعداد پست: 10025 شبایی که تنهام خوابم نمیبره.. بزرگترین خیانت آدمیزاد در حق خودش ؛فروختن تنهایی اش به آدم های بی ارزش است....
qr82 عضویت: 1402/07/17 تعداد پست: 3927 همینطوری یهو بیدار شدم خواب بودم شکمم درد میکنه نخوابیدم دیگه 🫀🥹
اگوری_پگوری6 عضویت: 1404/05/30 تعداد پست: 2715 دارم چت میکنم اینجا و تنم برای این وطن فدا میشود به امید ازادی ایران
اگوری_پگوری6 عضویت: 1404/05/30 تعداد پست: 2715 شوهرم خونه نیست فیلم ترسناک دیدم میترسم جن دیدی بگو بسم اللههههه و تنم برای این وطن فدا میشود به امید ازادی ایران
amin_h مدیر استارتر عضویت: 1404/04/31 تعداد پست: 344 خواب بد دیدم حتی تاپیکم زدم راجبش میتونی بخونی اگ تجربه ای داشتی بگی نترسید چیزی نیس
amin_h مدیر استارتر عضویت: 1404/04/31 تعداد پست: 344 فکرم مشغوله مشکلات زندگیمه اینکه مشکلاتم کم بود استرس جنگ لعنتیام اضافه شده امیدوارم تو این وضعیت ح ... نه بابا نترسید ایشالا هیچی نمیشه
آشرشته عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 82568 فکرم مشغوله مشکلات زندگیمه اینکه مشکلاتم کم بود استرس جنگ لعنتیام اضافه شده امیدوارم تو این وضعیت ح ... بگیر بخواب هر چی بخواد بشه میشه توحال زندگی کن به بعد فکر نکن زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜
amin_h مدیر استارتر عضویت: 1404/04/31 تعداد پست: 344 شبایی که تنهام خوابم نمیبره.. چرا تنها چی شده مگ