سیاوش به علی گفت من نمیبینم رابطه شما و زهرا تغییری کرده باشه و از قبلشم علی با طناز و شاهین بحثای ریزی داشتن یه تنشایی داشتن تو این بحث بازم باهم دعواشون میشه علی به شاهین میگه من نمیتونم مثه تو باشم بیای بگی کجا دوربین نیست بعد بیای بالا تو جمع پسرا بگی من که کارم شد .
ماهرخ اشاره میکنه این دوتا رابطه های عمیقی و انواع اقسام باهم داشتن
علی مجدد با دکتر قلابی صحبت میکنه میگه طناز بخوادم دیگه نمیتونه از شاهین جدا بشه پس فکر کردی چرا محمد(عوامل پشت صحنه) گذاشتن بالا سرشون؟؟ من دیگه نمیتونم بیشتر بگم .
قسمتای قبل تر بهار به پرستو صالحی پرید گفت کیا با هم رابطه جنسی داشتن؟ پرستو حرفو عوض کرد