2737
2734
عنوان

مشاور خانواده خوب سمت غرب تهران میشناسید

| مشاهده متن کامل بحث + 17696 بازدید | 64 پست

تشخیص دقیق و به موقع اختلال وسواسی اجباری که آن را بیشتر به عنوان وسواس می شناسیم کار چندان ساده ای نیست. در مورد بچه ها خیلی وقتها ممکن است آن را با اضطراب ساده یا افکار بیهوده اشتباه بگیرند. ولی از این خیلی خیلی سخت تر درمان آن است. همه این داستان در مورد دختر سیزده ساله ام  پیش آمد. یک سال تمام از مطب این دکتر روانپزشک به مطب آن روانشناس می رفتیم و هر بار یکسری دارو یا یک روش روانشناسانه، ولی هیچ فایده ای نداشت. تا آنکه به سفارش یک روانپزشک متعهد دخترم را پیش خانم فائزه دینی، روانشناس و رواندرمانگر، بردم. طی چند جلسه درمانی، هم تشخیص داده شد و هم مراحل درمانی با موفقیت انجام شد. تا ابد وامدار لطفشان هستم. وظیفه ام می دانم که از این روانشناس حرفه ای و دلسوز تشکر کنم. شماره مطب ایشان ۸۸۰۸۸۵۹۲ 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

من تازه پیش دکتر مهدی صحرا گرد رفتم و خیلی راضی ام فعلا


مقاله به نوشته ی دکتر مهدی صحراگرد دکتری روانشناسی و هیات علمی دانشگاه

برای رفع چاقی ابتدا باید علت چاقی را جویا شد

علت های مختلف چاقی عبارتند از :جسمی،روانی،اجتماعی و ...برای فهمیدن این موضوع باید داستان زندگی فرد را دنبال کنیم

و از علل جسمی و ژنتیکی که بگذریم چاقی علت های روانی زیادی دارد

اغلب چاقی را یک مشکل شکمی می دانند تا مغزی و روانی ،درحالی که بر اساس دلایل علمی محکم یکی از علل چاقی مغز است.

امروزه روانشناسی همراه با تکنولوژی های جدید به تولید روش های کوتاه ،کم هزینه و موثر برای کمک به افرادی که قصد لاغری دارند پرداخته است که می تواند در به دست آوردن تناسب اندام تان به شما کمک کند

از جمله این روش ها استفاده از دستگاه tDCSاست که با استفاده از پد هایی که بر روی سر یا لاله گوش ها قرار می گیرد فعالیت بخش های مرتبط با خوردن د رمغز را کاهش می دهد و موجب لاغری پس از چند جلسه می گردد

خانم دکتر دربندسری مشاوره  اظطراب و روابط زوجین  و روابط جنسی رو عالی کار میکنه بقیه موارد ...

سلام . خواهش می کنم این خانم رو هیچ کس مراجعه و پیشنهاد نکنه . بخدا خودش مشکل داره  . خلاف قوانین روانکاوی و روانشناسی بدون مشورت با زوج ، یک طرفه تصمیم میگیره و برای ساخت زندگی متاهلی اصلا بلد نیست . شیوه درمانی ایشون به عهد قدیم هست .

2738

کلینیک و مرکز مشاوره ندای آرامش روان به‌عنوان یکی از بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در غرب تهران واقع است. این کلینیک مشاوره روانشناسی با بیش از  ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه روانشناسی خدمات مشاوره ارائه می‌دهد.

مرکز مشاوره غرب تهران در خیابان ستارخان و در فلکه دوم صادقیه واقع است. برای دسترسی به آدرس دقیق مرکز مشاوره ندای آرامش روان به انتهای صفحه مراجعه کنید.

زمان مراجعه به مرکز مشاوره غرب تهران از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب است. مشاوره جویان محترم لازم است قبل از مراجعه با مرکز مشاوره از طریق شماره تماس زیر وقت مشاوره را با دکتر روانشناس مربوطه رزرو نمایند.

مرکز مشاوره غرب تهران با بهره‌گیری از تخصص بیش از ۱۰۰ مشاور و دکتر روانشناس در حوزه مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره ترک اعتیاد ، مشاوره فردی و مشاوره طلاق در تلاش است بهترین خدمات روانشناختی را به مراجعین خود ارائه دهد.

مراجعین سایر شهرهای ایران ( غیر از تهران ) که امکان بهره‌گیری از خدمات مشاوره حضوری برای آن‌ها فراهم نیست، می‌توانند از طریق شماره تماس زیر از طریق مشاوره تلفنی با مرکز مشاوره غرب تهران ارتباط بگیرند.

در ادامه به معرفی برخی از خدمات روانشناختی یکی از بهترین مراکز مشاوره غرب تهران با نام مرکز مشاوره ندای آرامش روان می‌پردازیم:

   
مرکز مشاوره و روانشناسی دکتر رحیمی نژاد (سپیدارمهر) تو خ ولیعصر نرسیده به نیایش هست. دسترسیش به غرب ...

مرسی عالی بود ، بعد معرفی تون خودم هم سرچ کردم و رزومه خانم دکتر رحیمی نژاد و تیم شون رو خوندم. وقت گرفتیم و رفتیم

هرچند چون ما خیلی زود میخواستیم بریم، دکتر رحیمی نژاد  وقت نداشتن و روانشناس دیگه ای اونجا مارو ویزیت کردند. ولی فضای کلینیک و پرسنل و هماهنگی شون خیلی خوب بود. جلسه خوب و مفیدی داشتیم. پیشنهاد خوبی بود ما از بلوار فردوس خونه مونه رفتیم دسترسیش  خوب بود.  

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز