2777
2789
عنوان

حرف بزنیم

177 بازدید | 27 پست

من اولین روزیه که اومدم نی نی سایت چه باحالهههههههههه 

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جالوب است ادم حوصلش سر بره میاد 

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

چرا درخواست میدن؟ یه یارو درخواست داده ینی کاری داره؟؟؟

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

@_ایلجیما_

سلام ببخشید شما ایشون رو میشناسی؟ کاربر girl_lor


.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

دیاناست چطور؟

ا بعد شما میشناسیش؟!!

ندیدم چیزی بگه از شما؟

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

من همرو میشناسمولی کسی منو نمیشناسه البته کاربریم فیکه وگرنه میشناسن منو همه

اسم کاربری اصلیتون رو میتونم داشته باشم؟


.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

اسم کاربری اصلیتون رو میتونم داشته باشم؟

یبار تایپک زدم با بچهها شوخی کردم باهاشون دیا و رویا بی جنبه بازی دراوردن تایپک زد نینی یار تگ کرد برام

البته بهم هم توهین کرد رویا ولی چون دوستیم چیزی بهش نگفتم ولی واقعا حرصم گرف دادمش نینی یار

نینی یار خودش گف اگه میخای تعلیق کنم منم قبول کردم ولی بعدش دلم نیومد هرچند اونا..🤐

.

نه نیایش جونم🤣


حد خودتون رو بدونید

ببین من نمیدونم کی هستی ولی شاید اون کاربریتو میشناختم!

دیگه دور دیانا نپر نمیخوام بری رو مخش

دلیل اینکه بی حد و مرز حرف میزنی یا تگش میکنی تو تاپیکارو نمیدونم ولی اینو خوب میدونم دیانا خوشش نمیاد از این وضعیت

بکش بیرون از دیانا دیگه نمیخوام ببینم اطرافشی.

بای بده. شب خوش

.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

یبار تایپک زدم با بچهها شوخی کردم باهاشون دیا و رویا بی جنبه بازی دراوردن تایپک زد نینی یار تگ کرد ب ...


دیا؟

حاجی من بهش نمیگم دیا بعد تو از راه نرسیده میگی دیا؟!!!!!

هر چی بوده شده به کتفمم نیس الان برام مهمه و حرفمم اینه که مزاحمت ایجاد نکن براش. با زبون ادمیزاد هم دارم میگم

بار اخره تذکر میدم دفعه بعدی میدمت دست نی نی یار خودش بهتر بلده با امثال شما چه کنه :)



.من تشریفاتی و مجلل و پرنسس نیستم. با من از قدم زدن زیر بارون...خیس شدن لباسا... پخش شدن ریمل رو صورت...گوش دادن به موسیقی...قدم زدن کنار ساحل...طبیعت گردی... پیدا کردن اهنگای زیرخاکی...فیلم دیدن...وقت گذروندن با دی ان ای...خوردن صبحونه صبح بارونی با بابا و مامان...با رفیقا فیلم دیدن و رقصیدن و خندیدن از ته دل حرف بزن:)

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز