2789

💙💙💙💙خودم💙💙💙💙

بغلش میکنمـ

بوش میکنمـ

بوسش میکنمـ

یه دنیا نیگاش میکنمـ

کلی عروسک براش میخرمـ

شهر بازی میبرمشـ

از ته دلم محکم بغلش میکنمـ و ازش تشکر میکنمـ

کلی بهم خوش گذشته باهاشـ

چون. 

قربونش بشم منهـ

فداش بشم منهـ

کودکی خودمــ😜😘😘😘😘

💙💙💙💙💙🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃کودک. درونم نمیزارم فسیل بشی. 

همیشه زنده نگهت میدارمـــ. 

#کودکی‍ یعنی #زندگی#عشق#وابستگی‍ 

شما چی... 

💙💙💙💙🍃💙💙💙 @_ملکه455‍ 

@چرچیلم‍ .... @اوج_آسمان‍   @دختر_خوش_اقبال‍  @پسرفندوقیم‍ 

💙💙💙💙💙💙💙💙🍃🍃🍃🍃

« تا اطلاع ثانوی کاربری خاموش میشه حلال کنید بچه ها & 💅🚶💔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فقط ی نامه بهش میدم میگم تا آخر عمر نگهش دار

مینویسم درستو بخون

با تحصیلات و کار میتونی عزت و احترام بخری برای خودت

به کسی اعتماد نکن

به خودت تکیه کن فقط


من بچگیم بدون حسرت بود ولی آموزش خاصی هم نداشتم

لایک نکن لطفا😬

 میکشمش

توجهتوجهدرخواست دوستی پذیرفته نمیشود 💍من بیشتر از "عاشق شدن در یک نگاه"به" از چشم افتادن در یک حرکت"اعتقاد دارم! ......من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد...... یه دورانیم از زندگیت هست که واسه یه مدت حالت خوب نیست؛ ولی وقتی ازت می پرسن خوبی؟ دیگه روت نمیشه بگی نه. خجالت می کشی می شینی می شماری می گی خب، اون بار گفتم نه، دیشبم گفتم نه، امروز باید بگم خوبم ......یکی از بدترین دردا اینه که، سرت به سنگی بخوره، که قبلا به سینه ات میزدی .......دلم یه خبر میخواد که هی بخونمش و هی باورم نشه ......بدترین کاری که با یه ادم میتونید بکنید اینه که ارزو کنه هیچ وقت شمارو نمیشناخت.حاضره کل خاطرات خوبشم باهات بده بره اما تو براش فقط یه غریبه باشی ......من یه سریا رو تا زندم نمیبخشم💔

میگم بیشتر برو خونه پدربزرگ

تنها نمونه😢

بیشتر برو دیدن مادربزرگ کسی رو نداره

بچگی بچگی بچگی

کاش برگردم تو ۸‌سالگی و بمونم و جلوتر نیام

مرگا بمن که با پر طاووس عالمی یکموی گربه ی وطنم را عوض کنم💖🇮🇷رهبر شهیدم کربلا نرفته شد کربلایی❤️من بمیرم برای مظلومیتت😭 آقا مجتبی لحظه ای و کمتراز آن دست از حمایت شما نمیکشم❤️❤️❤️

تاپیک مشابه

تو هم بزن مگه چ اشکالی داره از اسی قدر دانی کن. 

تاپیک قشنگ باید شبیه سازی بشه 😜😜💙💙💙💙😍😍

« تا اطلاع ثانوی کاربری خاموش میشه حلال کنید بچه ها & 💅🚶💔

میگم بیشتر برو خونه پدربزرگتنها نمونه😢بیشتر برو دیدن مادربزرگ کسی رو ندارهبچگی بچگی بچگیکاش برگردم ...

اره دقیقا 💙💙

« تا اطلاع ثانوی کاربری خاموش میشه حلال کنید بچه ها & 💅🚶💔

https://www.ninisite.com/user/b7807b48-5110-4040-87e2-2b6836b3e408/lawyet@lawyet‍ ممنونم از تاپیک ق ...

تنها کسی بودی که حس قشنگی رو توصیف کردی همه نبال سرزنش خودشون بودن 

امیدوارم همیشه همینقدر شاداب بمونی عزیزمممم

ممنون از تگ قشنگت

یه صلوات میفرستی برام لطفا  

تنها کسی بودی که حس قشنگی رو توصیف کردی همه نبال سرزنش خودشون بودن امیدوارم همیشه همینقدر شاداب بمون ...

اره میبینم اینجام.. 

یکی که میگه تاپیک مشابه..

شبیه سازی.قشنگ..قشنگه...

مرسی از یاداوری قشنگت😍😍😍😘💙💙💙💙همچنین برای شما قشنگم🍃🍃🍃. 

« تا اطلاع ثانوی کاربری خاموش میشه حلال کنید بچه ها & 💅🚶💔

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792