عزیرانم ی سوال همیشه ذهنمو مشغول کرده چرا اینجا همه میخوان خودشونو ادم حسابی بی گناه دانا پرهیزگار مومن و معتقد وفادار و بدورازخیانت و شیطنت معرفی کنن . مگه اینجا نمونه ای از ادمای جامعه مون نیستن . چرا این مجازی که یکی از مخفی ترین مجازی هاست که نمیشه کاربرهارو شناخت و کاربرها مطمئن هستن ناشناخته میمونن باز ریا و دروغ و ماسک ادم خوبه به صورت کاربرها هست . چرا همیشه زنها ازخیانت شوهرهاشون میگن ولی اون طرف خیانت که ی خانومه اینجا نمیاد بگه خیانت کردم یا بگه چرا همه میریزن سرس و نمیزارن ادامه بده به حرفش چرا اینجا همه مذهبی معاب هستن ولی درجامعه معمولا مذهبی دیده نمیشه ... چرااااااااااااااا؟ اگه تونستی جوابمو بدی تو ادم دروغگویی نیستی
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.