2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
سلام.من صنمم متولد 68 یه دختر دارم.تعداد پستا خیلی زیاده باید از کجا شروع کنم

اگه رژیم ها رو‌میخوای ببینی عزیزم 

رژیم#  

کلیک کن روی کلمه رژیمی که بالا نوشتم و‌بخون .

موقق باشی

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
یعنی بعد از تزریق امپول،به نظر شما مناسب ترین ساعت ،۲۴ ساعت بعده درسته؟؟؟بعد از تزریق؟؟


بستگی به بدن فرد داره ،ولی نرمالش از ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت بعد از تزریق هست .مثلا بعضی خانمها که روز ۱۰ یا ۱۱ سیکل فولی با سایز خوب (مثلا سایز ۲۰ )دارن، مسلما فولی های اونها نسبت به خانمهایی که روز ۱۵ سیکل فولی ۲۰ دارن ،رشد بهتر و بیشتری داره 

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه رژیم ها رو‌میخوای ببینی عزیزم  رژیم#   کلیک کن روی کلمه رژیمی که بالا نوشتم و‌بخون ...

رز ۶۳ عزیز شما نمیدونید روز مناسب آزمایش های fsh و lhو پرولاکتین چه روزیی از سیکل هست؟

خدایا تا لحظه مرگم سایه ی پدرومادرمو رو سرم نگه دار.
سلام عزیزم من تقریبا 16 ساعت بعد از آمپول اقدام کردم.. دوباره 24 ساعت بعد از اقدام اول، اقدام کردم. ...

سلام گلم ،بله خوبه ،انشاالله با همین اقدام صاحب فرزندی سالم و صالح میشی🤲

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
خانوما برای آزمایش fshو lhو پرولاکتین بهتره چه روزی از قاعدگیم برم؟

اینا چ آزمایشیه؟

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

بستگی به بدن فرد داره ،ولی نرمال از ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت بعد از تزریق هست .مثلا بعضی خانمها که روز ۱۰ ...

اوکی عزیزم 

متوجه شدم 

،،،،

مامان ستایش عزیز،من چند بار این سوال رو میخواستم بپرسم یادم میرفته،بعد از نزدیکی چقدر طول میکشه که اسپرم به تخمک برسه؟؟؟ممنون عزیزم

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
رز ۶۳ عزیز شما نمیدونید روز مناسب آزمایش های fsh و lhو پرولاکتین چه روزیی از سیکل هست؟

فکر میکنم روز سوم‌سیکل هستش 

ولی مامان ستایش بهتر میدونه ،

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
رز ۶۳ عزیز شما نمیدونید روز مناسب آزمایش های fsh و lhو پرولاکتین چه روزیی از سیکل هست؟

با اجازه ی رز عزیز 

روز مناسب برای این آزمایش ۳ تا ۵ سیکل قاعدگی هست ،آزمایش باید دو ساعت بعد از بیدار شدن انجام بشه و شب قبلش نزدیکی نداشته باشید

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
با اجازه ی رز عزیز  روز مناسب برای این آزمایش ۳ تا ۵ سیکل قاعدگی هست ،آزمایش باید دو ساعت بعد ...

عزیزمی 

اتفاقا گفتم که از شما بپرسن عزیزدلم ❤️

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
اوکی عزیزم  متوجه شدم  ،،،، مامان ستایش عزیز،من چند بار این سوال رو میخواستم بپرسم یادم ...

بستگی به سرعت اسپرم داره ،اسپرمها ی سالم در کمتر از یک روز به تخمک میرسن ،معمولا از ۳ ساعت بعد از نزدیکی

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
بستگی به سرعت اسپرم داره ،اسپرمها ی سالم در کمتر از یک روز به تخمک میرسن ،معمولا از ۳ ساعت بعد از نز ...

سلام مامان ستایش جان لطفا منم راهنمایی کن عزیزم نمیدونم تو دوران غیر از پریودی چی باید بخورم گرمی یا سردی ؟؟ کلا گیج شدم قاطی کردم😢😢😢

سلام مامان ستایش جان لطفا منم راهنمایی کن عزیزم نمیدونم تو دوران غیر از پریودی چی باید بخورم گرمی یا ...

عزیزم 

از کی اقدام داری؟؟؟

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
سلام مامان ستایش جان لطفا منم راهنمایی کن عزیزم نمیدونم تو دوران غیر از پریودی چی باید بخورم گرمی یا ...


من خودم کلا به غیر از سرکه و لبنیات همه چیز میخورم،مثلا خیار میخورم ولی با نمک خیلی خیلی زیاد،زردالو سردیه ولی سرشار از پتاسیمه،خرما حتما خواستی بخوری حواست باشه خرمای طبع گرم بخوری،چون رطب سرده ،یا خرماهایی که توی مقوا سوپر مارکت ها دارن سردن،ولی خرمای پیاروم یا کبکاب عالیه،نزدیک‌اقدام هم قلیایی بخور،از این به بعد فصل انگوره که عالیه،شیره اش هم برای خودت و همسرت عالیه،اب هویج بخور،خلاصه زیاده 

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
سلام مامان ستایش جان لطفا منم راهنمایی کن عزیزم نمیدونم تو دوران غیر از پریودی چی باید بخورم گرمی یا ...

موز و‌زعفرون  حتما توی رژیمتون باشه

شوید و‌رازیانه و سرکه و لبنیات و بستنی و عدس و ماکارونی نخور.

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
موز و‌زعفرون  حتما توی رژیمتون باشه شوید و‌رازیانه و سرکه و لبنیات و بستنی و عدس و ماکارونی نخ ...

رز عزیزم مرسی از اطلاعاتی که بهم دادی مثلا مختاریان گفته باید روزی چند برگ کاهو بخوری و حتما هندونه بخورم هر روز

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز