2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063360 بازدید | 355321 پست
تو اصفهانم هست مركز خوب بگرد چون واقعا واسشون سخته 

خب رفت مرکز ناباروری اصفهان ک از همه ی شهرا میان اونجا باید راضیش کنم باز بره این امید لعنتی هرماه ک فکرمیکنم باردارشدم نمیزاره بره😁☹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هنوز ۲۷ سالم نشده مهر میشه ۲۷...ممنون گلم💝

خب هنوز سنت پايينه انشالله مهر كه تولدته با يه ني ني تو دلت شمع تولدت رو فوت ميكني 🥰🥰🥰🦋🦋🤲🏻🤲🏻🤲🏻

میدانی گاهی باید حتی بی دلیل شاد باشی  گاهی باید در هجوم مشکلات آرام ترین فرد زمین باشی امید همیشه هست و سختی ، بخشی گذرا از زندگی 🌷امیدت فقط به خدا باشد🌷
خب رفت مرکز ناباروری اصفهان ک از همه ی شهرا میان اونجا باید راضیش کنم باز بره این امید لعنتی هرماه ک ...

اين ماه اقدامت رو با آرامش انجام بده ٢٠سيكل به بعد ببرش يه آز بده ببين بعد داروها چقدر تغيير كرده

میدانی گاهی باید حتی بی دلیل شاد باشی  گاهی باید در هجوم مشکلات آرام ترین فرد زمین باشی امید همیشه هست و سختی ، بخشی گذرا از زندگی 🌷امیدت فقط به خدا باشد🌷
من این ماه دوتاhcgزدم روز12پریودیم.انشالله دوهفته دیگ مشخص میشه بارداری اتفاق افتاده یانه

سلام من ۱۱پریودیم هستم دکترم گفته سه شنبه بیا hcgبزنم انشالله من وشما باهم بارداربشیم🙏🙏🙏

خدایا شکرت ❤
ويتامين هم حتما بهش بده E /C  سلن پلاس و زينك پلاس اگه ميتوني كلا يه فرتيل پلاس بخر ٥٠٠تومنه و ...

لیانا جانکه عزیزم امیدوارم که انتقالت به خوبی پیش بره و همون ماه اول مثبت بشی ،لیانا من ی کپسول خریدم اسمش موتیلیتی مکس هست همه جور ویتامینی رو داره قیمت 550 تومن بود به نظرت این بهتره یایا فرتیل اید؟؟

عه مامان ستایش جان خوبی عزیزم ،میخواستم ی سوال ازت بپرسم پیدات نمیکردم ،عزیزم تو سی تی اسکن همون ماد ...

سلام گلم ،ممنونم خوبم شما چطورید چه خبر؟

بله همون ماده حاجب استفاده میشه

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
مرسی عشقم  شما در چه حالی؟؟؟چند روز از اقدامت گذشته؟؟

سلام رز عزیز ،حالت چطوره ؟انشاالله بزودی کیستها برطرف میشن و با اولین اقدامت گل پسری میاد توی دلت🤲

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
خوبم شکر خدا .فقط خیلی افسرده شدم ،خسته شدم از حبس خونگی و استرس هاااا ...😞 درد چی داری ؟!!  ...

سردرد شدید داشتم که بالاخره رفتم بیمارستان فشارم ۷ بود دیگه آز نوشتن و یه سرم زدن و هنوزم خوب نشدم ...

خدیا بابت تمام معجزه های زیبای زندگی ام هزاران مرتبه شکر
من علاوه بر خودم اطرافیانم هم استرس دارن و اصلا نمیزارن جایی برم یا کاری کنم ! بخاطر اون 2بار تجربه ...

ای جان خداییش اینم سخته من ۵روز تو استراحت بودم بهمن کلا افسردگی گرفتم آدم نمیتونه همش دراز کش باشه آن شاا... به سلامتی نی نی بیاد بعلت و راحت بشی

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز