2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063368 بازدید | 355321 پست

@ftm0210  

فدات زودی بیا دیگه

به امید خدا که خوش خبری

تو انسان باش! نمیخواهد مسلمان باشی! با خدایت هر روز حرف بزن...شکر گزار باش با زبان خودت...خدا میفهمد حرفهایت را...نترس خدا بد نیست...حق کسی را نخور...دلی رانشکن...غمگینی را شاد کن...مریضی را مداوا کن...تو به اندازه ی توانت خوب باش و خوبی کن! بخدا خدا همینجاست...                                     در دل تو در افکارت! نه در دینت...نه در مذهبت...نه در نمازت.............

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

@ftm0210     فدات زودی بیا دیگه به امید خدا که خوش خبری

خدانکنه عزیزم .الان آمپول زدم گفت اون کیست نیست خداروشکر.ایشالله جمعه صبح نمونه آزمایش روببریم تا12آی یوآی اتجام میشه

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

شما چی بچه داری؟ چندوقته تو اقدامی؟

دوتا دخمل...فعلا اقدام نکردم دوماهو نیمه رژیمم

تو انسان باش! نمیخواهد مسلمان باشی! با خدایت هر روز حرف بزن...شکر گزار باش با زبان خودت...خدا میفهمد حرفهایت را...نترس خدا بد نیست...حق کسی را نخور...دلی رانشکن...غمگینی را شاد کن...مریضی را مداوا کن...تو به اندازه ی توانت خوب باش و خوبی کن! بخدا خدا همینجاست...                                     در دل تو در افکارت! نه در دینت...نه در مذهبت...نه در نمازت.............
خدانکنه عزیزم .الان آمپول زدم گفت اون کیست نیست خداروشکر.ایشالله جمعه صبح نمونه آزمایش روببریم تا12آ ...

ای جان....خدارو شکر...به امید خدا که این اقدام آخرته و نتیجه میگیری

تو انسان باش! نمیخواهد مسلمان باشی! با خدایت هر روز حرف بزن...شکر گزار باش با زبان خودت...خدا میفهمد حرفهایت را...نترس خدا بد نیست...حق کسی را نخور...دلی رانشکن...غمگینی را شاد کن...مریضی را مداوا کن...تو به اندازه ی توانت خوب باش و خوبی کن! بخدا خدا همینجاست...                                     در دل تو در افکارت! نه در دینت...نه در مذهبت...نه در نمازت.............
افسانه جون هیچ میدونی چشم رو هم بزاری نی نی تو بغلته😍😍😍😍همش ده هفته مونده😍😍😍😍

آره عزیزم باورم نمیشه انقد زود گذشت 

ولی هر چقدر به زایمان نزدیکتر میشیم روزا کندتر میگذره

ان شاء الله که به زودی قسمت خودت🤲🤲🤲

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
افسانه جان خوبی عزیزم بچه هات خوبن؟؟ یعنی 12 ساعت بعد امپول و 36 ساعت بعد زدن امپول،اقدام خوبه؟؟

ممنون الهام جان تو خوبی گل دخترات خوبن

آره عزیزم دقیقا به نظرم این جوری خیلی بهتره کاربر جول میگفت بهترین دکترای تبریز این نظر دارن

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
معجون چی میشه به منم بگین جریان این معجون چیه ؟ توروخدا

رژیم# روی این کلیک رژیم بچه ها و رژیم خودمن اینجا هست طرز تهیه معجون رو هم کامل نوشتم باز اگ سوالی داشتی بپرس حتما جواب میدم

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
خدانکنه عزیزم .الان آمپول زدم گفت اون کیست نیست خداروشکر.ایشالله جمعه صبح نمونه آزمایش روببریم تا12آ ...


از آی یو ای غول واسه خودت نساز ،،اصلا استرس نداشته باش من بار اول بی نهایت استرس داشتم و میلرزیدم ،،ولی بار دوم بهتر بودم ،،عین یه معاینه سادس ،،یه کوچولوووووو خیلی کم درد خفیفی میزنه زیر دلت و تموم ،،، بعدش نیم ساعت تو همون حالت دراز بکش اومدی خونه هم دکتر به من کفت کمتر کار کن و اینا ،،

😍خدایا شکرت 😍
از آی یو ای غول واسه خودت نساز ،،اصلا استرس نداشته باش من بار اول بی نهایت استرس داشتم و میلرزیدم ،، ...

مرسی عزیزم والاچرادروغ استرسودارم.امپولوزودزدم حواسم نبودقراربودساعت11 بزنم ساعت8و40زدم.دکترم گف اشکال نداره ایشالله آزمایش زودآماده بشه.بنظرت ریسک نیست؟

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز