2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063368 بازدید | 355321 پست
حاملگی بدون‌ استرس مگه‌میشه اصلا.نبض نو از اولم داشتی یکم منم دارم طبیعیه اعظم. منم بعدازظهر رفتم دس ...


مهتاب جون الان چطوری ؟ ان شاالله که چیزی نباشه   . 

وخدایی که در این نزدیکی ست ... خدایا هزاران مرتبه شکر بابت فرشته ی نازی که به من دادی 
خداروشکر عزیزم انشاالله که صحیح و سالم بغل بگیریش

سلام‌شبنم‌جون خوبی؟؟؟ چه خبررر از نی نی داری؟؟؟  

و اگر برای تو خیری بخواهد،فضل او را هیچ بازدارنده ای نخواهد بود.(یونس آیه ۱۰۷)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخه دختر خوب چرا دنبال دردسری!!  از وقتی پستاتو خوندم رفتم سراغ سونوم .... منم دارم نگران میشم ...

ببخشید زینب جان توروخدا معذرت می خوام  

آخه می دونی من یه سال قبل اینکه باردار بشم خیلی میومدم و سرچ میکردم و اطلاعات میگرفتم انقد خوندم و خوندم که الان دردسر شده برام، هرچی میبینم دقت میکنم روش، ولی دیگه با حرفای بچه ها دیشب آروم تر شدم و بیخیال شدم

آره به خدا میشنویم خوبه هم ول نمیکنیم    

يا امام رضا...بطلب❤️
سلام‌شبنم‌جون خوبی؟؟؟ چه خبررر از نی نی داری؟؟؟  

سلام هدی جون تو خوبی گل پسرت خوبه؟ هیچی میگذرونیم دیگه تازگی یاد گرفته دمر بشه تا میذاریمش زمین برمیگرده کشته مارو یه دقه ی جا بند نیس...تو جی کار میکنی

دکلمه ای از زبان خدا : منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم. تو غیر از من چه میجویی؟ تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟   تو راه بندگی طی کن عزیز من... خدایی خوب میدانم! طلب کن خالق خود را، بجو ما را... تو خواهی یافت.   که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو. مگر‌ کسی هم با خدایش قهر میگردد؟ هزاران توبه ات را گرچه بشکستی، ببینم من تو را از درگهم راندم؟   که می ترساندت از‌ من؟ رها کن آن خدای دور، آن نامهربان معبود. این منم پروردگار مهربانت، خالقت.    به نجوایی صدایم کن... بدان آغوش من باز است. قسم بر روز هنگامی که عالم را بگیرد نور، قسم بر اختران روشن اما دور :    * رهایت من نخواهم کرد *
ممکنه بخاطر نیش عقرب و داروهایی که مصرف کرده باشه و قطعا روزه داری هم بی تاثیر نیست ،ازمایشش توی رنج ...

سلام عزیزم من ماه پیش لتروزل خوردم امپول ازادسازی هم زدم بتا مثبت شد بعد پریود شدم اینماه چیزی نخوردم امروز موعود پریودیمه هنوز پریود نشدم یعنی میشه کیست شده باشه فولیا قبلی ک الان پریود نشدم؟؟؟ ببخشید طولانی شد

سلام به همه ی مادر شوهرای آینده😉😉😉

بعداز ظهر جمعتون به خیرو شادی😘😘😘

تو انسان باش! نمیخواهد مسلمان باشی! با خدایت هر روز حرف بزن...شکر گزار باش با زبان خودت...خدا میفهمد حرفهایت را...نترس خدا بد نیست...حق کسی را نخور...دلی رانشکن...غمگینی را شاد کن...مریضی را مداوا کن...تو به اندازه ی توانت خوب باش و خوبی کن! بخدا خدا همینجاست...                                     در دل تو در افکارت! نه در دینت...نه در مذهبت...نه در نمازت.............
خداروشکر پس ترشح اضافی بوده منم وقتایی که فعالیت زیاد دارم یا خیلی راه میرم ازم ترشح خارج میشه ک با ...

آره وقتی سرپا هستم ترشحات شدیدی دارم 

احتمالا همون ترشح بوده , آخه خیلی شدید بود ترسیدم

عاشقتونم نازنین های من

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز