2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063368 بازدید | 355321 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم ،تحرک و شکل ظاهری اسپرمها خوبه ،میبایست بالای ۵۰ باشه که برای همسر شما ۶۰ درصد هست و نرماله ،فقط یه مقدار خیلی کم سرعت اسپرمها ی پیشرونده کم هست (باید ۴۰ به بالا باشه و برای همسرت ۳۷ هست)که البته بسیار نزدیک به رنج نرمال هست و با این شرایط به طور طبیعی باردار خواهی شد انشاالله

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
سلام عزیزم ،تحرک و شکل ظاهری اسپرمها خوبه ،میبایست بالای ۵۰ باشه که برای همسر شما ۶۰ درصد هست و نرما ...

عزیزم برای پسردارشدن چی خوببه

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

سلام عزیزم ،تحرک و شکل ظاهری اسپرمها خوبه ،میبایست بالای ۵۰ باشه که برای همسر شما ۶۰ درصد هست و نرما ...

ممنون عزیزم که وقت گذاشتی یعنی برا جنس پسر مناسبه؟؟

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

@melinajonam  

تو انسان باش! نمیخواهد مسلمان باشی! با خدایت هر روز حرف بزن...شکر گزار باش با زبان خودت...خدا میفهمد حرفهایت را...نترس خدا بد نیست...حق کسی را نخور...دلی رانشکن...غمگینی را شاد کن...مریضی را مداوا کن...تو به اندازه ی توانت خوب باش و خوبی کن! بخدا خدا همینجاست...                                     در دل تو در افکارت! نه در دینت...نه در مذهبت...نه در نمازت.............
اینم عکس جوجه ی من امسال


جاااااانم 😍😙 قربونش برم 😍😍😙😙ماشاالله ...  خدا حفظش کنه شبنم جون .❤❤

وخدایی که در این نزدیکی ست ... خدایا هزاران مرتبه شکر بابت فرشته ی نازی که به من دادی 
من خیلی زیاد شدم😐😐😐۷ کیلو ظاهری خیلی به چشم نمیاد ولی زیاد شده دیگه


من 4کیلو اضاف کردم مامایی بهداشت  گفت زیاده !!  مواظب باش !! 

وخدایی که در این نزدیکی ست ... خدایا هزاران مرتبه شکر بابت فرشته ی نازی که به من دادی 
ممنون عزیزم که وقت گذاشتی یعنی برا جنس پسر مناسبه؟؟

 خواهش میکنم عزیزم ،بله خوبه .جنسیت دست خداست خیلیا با کم تحرکی و مورفولوژی خیلی پایین پسر دار شدن

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ن عزیزم منظورم نمونه آزمایش رزعزیزبود.باوجوداونایی ک گفتین میتونن صاحب پسربشن یانه

بله میتونن ،کمی رژیم و رعایت کنن و روز تخمکگذاری و حوالی اون رابطه داشته باشن انشاالله که خداوند پسر سالم و صالح قسمتشون کنه

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز