2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
انشالله ک پسرت میاد تو دلت با این اقدام..منو بگو شوهرم نیس دیروز پاک شدم میخاسم ازامشب برم اقدام کِ ...

صدقه بذار کنار و اقداماتت رو برو.❤️❤️❤️❤️انشالله که این ماه شما هم گل پسری میشینه توی دلت😍😍😍

لتروزول خوردی؟؟؟

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️

اهان ممنون از راهنماییهاتون .رژیم چی واسه پسر زایی خوبه چه چیزایی بخورم همسرم هم باید بخوره ؟؟

ای زیباترین خالق، هزاران بار سپاس لایق توست و من نمی‌توانم نعماتت را نام ببرم. بخاطر زیباترین تکرار این دنیا که بیداری‌ست، بخاطر حال خوبم، بخاطر اینکه در هر لحظه به جای اینکه مچم را بگیری، دستم را می‌گیری و بالا می‌کشی، بخاطر تمام داشته‌هایم، بخاطر هر آنچه که ندارم و ایمان دارم که اگر خیر و صلاح من در آن باشد تو خود به من می‌بخشی، بخاطر اینکه مسیر را برام روشن می‌کنی و راه را به من نشان می‌دهی، بخاطر اینکه خانواده‌ام در کنارم هستند، بخاطر دوستان خوبم که دوستشان دارم و دوستم دارند، تو را شکر می‌کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

علایم بارداری خارج از رحم چه طوره؟؟؟؟

یه چیزی خیلی ذهنم رو درگیر کرده از روز بعد از اقدامم حالت لکه بینی دارم رولباسم نیست فقط وقتی تو دستشویی دستمال میکشم لک قهوه ای داره 

میگم نکنه خارج رحمی باشه وتو لوله ام لانه گزینی کرده باشه خیلی اعصابم خورد شده

نمیدونم دلیل این لکه ها چیه؟؟؟تو آخرین سونوم هم کیست نداشتم

خدایا دیگه هیچی ازت نمیخوام هرچی دارم فکر میکنم از اول زندگیم تاحالا به هیچکدوم از آرزوهام نرسیدم پس معلومه تو اصلا منو نمیبینی دیگه مزاحمت نمیشم
اهان ممنون از راهنماییهاتون .رژیم چی واسه پسر زایی خوبه چه چیزایی بخورم همسرم هم باید بخوره ؟؟

رژیم#  


برو تجربه های دوستان رو‌بخوم عزیزم

بزن روی اون کلمه ی رژیم که واست فرستادم

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
علایم بارداری خارج از رحم چه طوره؟؟؟؟ یه چیزی خیلی ذهنم رو درگیر کرده از روز بعد از اقدامم حالت لکه ...

شاید ترشحاته عزیزم و لکه بینی نیستش

من زنداییم خارج رحم داشت درد خیلی داشت

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
شاید ترشحاته عزیزم و لکه بینی نیستش من زنداییم خارج رحم داشت درد خیلی داشت

نه ترشح نیست کاملا مشخصه قهوه ایه

خدایا دیگه هیچی ازت نمیخوام هرچی دارم فکر میکنم از اول زندگیم تاحالا به هیچکدوم از آرزوهام نرسیدم پس معلومه تو اصلا منو نمیبینی دیگه مزاحمت نمیشم
والا من ازمایش بتای معمولی دادم .نوشته بود بیشتراز٢۰۰ واا من تا دیروز معده درد داشتم که خدااارو شکر ...

چندموعدت آزمایش دادی عزیزم؟بله الان دیگه یادختره یاپسرولی خب ادم کنجکاوه بدونه بقول شماصبرمیکنیم دیگه😁 ان شاءالله نی نیت گل پسری باشه

رز عزيزم فوليكولات عاليه توكل كن به خدا اقدام كن به اون كسيت هم فكر نكن عزيزم استرس نداشته باش انشالله اين ماه گل پسر ميشينه تو دلت🤲🏻🤲🏻🤲🏻

میدانی گاهی باید حتی بی دلیل شاد باشی  گاهی باید در هجوم مشکلات آرام ترین فرد زمین باشی امید همیشه هست و سختی ، بخشی گذرا از زندگی 🌷امیدت فقط به خدا باشد🌷
@لیانا21    

ببخشيد الان ديدم صدام كردي 😘😘😘

میدانی گاهی باید حتی بی دلیل شاد باشی  گاهی باید در هجوم مشکلات آرام ترین فرد زمین باشی امید همیشه هست و سختی ، بخشی گذرا از زندگی 🌷امیدت فقط به خدا باشد🌷
#افطار_آخر🌙⭐ قدربشناسیدمستان،آخرین پیمانه را🦋 ساقی امشب میکندتعطیل،این میخانه را🦋 گو ...

عيد شما هم مبارك عزيزم انشاالله سال ديگه عيد فطر يه گل پسر تپل و شيطون تو بغلت باشه🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻

میدانی گاهی باید حتی بی دلیل شاد باشی  گاهی باید در هجوم مشکلات آرام ترین فرد زمین باشی امید همیشه هست و سختی ، بخشی گذرا از زندگی 🌷امیدت فقط به خدا باشد🌷
سلام دوستای خوبم انشالله شاد باشید همیشه و نماز و روزه ها تون قبول باشه     رز عزیز ...


احیانا منو جا ننداختی ؟!😆😆😂😂لیانا جون  از کی تاپیک نیومدی ؟!! خوبی عزیزم؟ نی نی جان خوبه ؟

وخدایی که در این نزدیکی ست ... خدایا هزاران مرتبه شکر بابت فرشته ی نازی که به من دادی 
عزیزم روزی هزار بار این دعا رو میکنم و چقدر هم نذر کردم واسه سلامتیش  الهی هیچ مادری غصه بچه ا ...

اعظم دارم از غصه ت دق میکنم ب خدا😢😢😭😭😭 ان شاالله  ب حق باب الحوائج  حال نی نیمون خوبه 

وخدایی که در این نزدیکی ست ... خدایا هزاران مرتبه شکر بابت فرشته ی نازی که به من دادی 

[QUOTE=92540352]چندموعدت آزمایش دادی عزیزم؟بله الان دیگه یادختره یاپسرولی خب ادم کنجکاوه بدونه بقول شماصبرمیکنیم دیگ ...[/QUOTE

من باید٣١ام پری میشدم طبق هرماه که دوروز میومدم عقب..فک کنم یا ۲۹ ام بود یا ٣۰ام که  ازمایش دادم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز