2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
عزیزم خیلی واست ناراحت شدم . کاش بعداز اقدام پروژسترون بخوری . ب دکترت بگو داروهای قوی بهت بده . ان ...

توکل بر خدا ان شاءالله 

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
عزیز مهربونم  حرفات خیلی به دل میشینه،ندیده دوستت دارم 🥰🥰🥰 موعدم ۳۱ اردیبهشته و تقری ...

منم بیخیال رژیمم دیگه رحم خیلی گرمم بچه رونگه نمیداره.بعداقدام سعی کن گرمی نخوری ان شاءالله لانه گزینی بشه.ان شاءالله الان باهم بارداریمواول خردادمیایم نتیجشومیگیم.البته من چندروزپیش رون راستم بشدت دردگرفت ودلمم دردگرفت حس کردم میخام پریودشم.فک کنم خبری نباشه وپریودشم ولی ان شاءالله توبارداری عزیزم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نسرین مهربونم درکت میکنم و با تمام وجودتم  به اندازه ی خودت ناراحت نباشم کمترم نیست حالم بشدت گ ...


ممنون از توجه ت گلم منم به شما حس خوبی دارم و مثل خواهر واسم عزیزید.ان شاءالله زیر نظر  دکتر اینماه دوباره اقدام میکنم .تا ببینم قسمت چی میشه.دکترم دکتر خوبیه چهار ساله رفته انگلیس و تازه برگشته عضو FMF انگلستانه.ان شاءالله خودتم حاجت روا شی عشقم

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
من بچه ی اولمو دوماه بعده عروسی با یه اقدام باردار شدم دومیو هشت سال بعد با یه اقدام باردار شدم حالا ...

من بچه اولم رو ماه دوم اقدام باردار شدم.. دومی رو هم ماه دوم اقدام که متاسفانه سقط شد.. الان ۸ ماهه منتظرم.. 

توکل بر خدا ان شاءالله 

عزیزم صفحه های قبل را میخوندم اول خبر بارداریت بعد هم پریودیت 

واقعا متاسف و ناراحتم حتما به دکترت بگو بدنت تا اینحاها

پیش میره امیدوارم سری بعد خوشحال و باردار ببینمت 

شما ميدونيد بلافاصله بعد از زايمان چه چيزايي بخورم كه رحمم گرم شه؟ و اينكه بايد شير بدم بچه هم اذيت ...

مداوم بعد از زایمان کاچی بخور.. خرما بخور..غذاهاتو با روغن حیوانی بپز.. غذاهای با طبع سرد نخور

فدات بشم گلم ممنون از دلگرمیت عزیزم .توکل بر خدا این ماه بازم با ایمان بیشتر ی میخوام اقدام کنم .من ...

نسرین جان بهت قول میدم هروقت هر خواسته ای با سحتی بدست بیاری برات پرخیر تر میشه

میبینم روزی که از سونو اومدی و میگی پسره

میبینم عشقم میبینم

❤️❤️❤️ خدایا شکرت ❤️❤️❤️ خودت حافظ فرشته های زندگیم باش ❤️❤️❤️
آخه بقیه میگن از سردیه زیاده!!! 

گلدونه جان حتما برو رژیم بخون ببین مامان ستایش از گرمی بیش از اندازه رحم چی زده از مشخصات رحم خیلی گرم

رحم سرد با لکه بینی قهوه ای شروع میشه

نشونه اصلیش اینه

حتما هشتک رژیم بزن و‌ بخون

❤️❤️❤️ خدایا شکرت ❤️❤️❤️ خودت حافظ فرشته های زندگیم باش ❤️❤️❤️
فداتشم 😙😙 اصلا عمل سختی نیست نگران نباش. بعدش خیلی راحت میشی ...  ان شاالله نتیجش لذت بخشه 😊

فدای تو عشقم انشالله 🤗🤗🤗😘😘😘😘😘

❤️❤️❤️ خدایا شکرت ❤️❤️❤️ خودت حافظ فرشته های زندگیم باش ❤️❤️❤️
واااای چقدر بد هیچوقت برای کسی حتی دشمنت بد نخواه انشالله خدا بهشون بچه سالم و‌صالح بده

ایشاالله سالم باشه ولی دختر باشه

واقعا دلم خنک میشه

چون خیلی اذیتم کردن

❤️برای آرامش و موفقیت خودم و اعضای خانوادم دعام کنید از شر فتنه هم دور بمونیم❤️  💙💠🔷عضو گروه آبی🔷💠💙  🧡  شروع کالری شماری ۵ ابان با وزن ۷۶ با گروه نارنجی🧡 ۱۸ ابان ۷۵ کیلو💪هدف نهایی۶۰💪  19 دی وزن 69/۹۰۰ 💪تاریخ 27 دی به هدف اولم 68 رسیدم😍 بعد یک سال حدودا وقفه 16/09/1402 بازم شروع کالری شماری میکنم با وزن۶۹ 😍هدف نهایی 60😍 وزنم تا یلدا 6۸😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز