2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063360 بازدید | 355321 پست
نسرین جونممممم ان شالله بارداری عشقم.عزیزم یه سوال دارم. شما از اول اقدامتون کلومیفن میخوردین ؟لتروز ...

فدات عشقم.من کلا به دارو ها خوب جواب میدادم ولی قسمت نمیشد.ولی اولین بار بود کلومیفن و متفورمین و پروژسترون و هاش سی جی رو باهام مصرف کردم

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
ان شاالله که بارداری عزیزم ❤ فعلا فقط آزمایش بدی کافیه 😊  ان شاالله هفته ی دیگه تاپیک  پ ...

ان شاءالله با دعای شما

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم شما اخرش رفتی آزمایشگاه پارسه؟

اروین جان میشه کمکم کنی صفحه رو پیدا کنم اسم اون کاربری هم نمیدونم چی بود جفتتون رژیم هاتونو گفتید

بلاخره اومدی پسر گلم 😍مامان خیلی منتظرت بودم عزیزم 😍😍😍😍😍😍خدایا شکررررررررررررررررت خیلی دوستت دارم ممنونم از هدیه ات سلامت برسون بهم الهی آمین 🙏
اروین جان یادمه یسری رژیم کاملتو گفتی میشه دوباره بگی یا صفحه شو بگی پیدا کنم از ماه بعد میرم اقدام ...

عزیزم من رژیم نداشتم این سری که اقدام کردم 

ولی ماه پیش برنج را با زعفرون دم میکردم نخود آب گاهی میخوردیم لبنیات کلا نخوردیم همسرم ویتامین ای و سی و فولیک اسید میخورد خرما و موز میخوردیم خودم فلفل سیاه میخوردم که این ماه اصلا نخوردم من اون ماه قرص پتاسیم و ویتامین آ میخوردم که این ماه اصلا نخوردم 

در اصل من این ماه نه سونو رفتم نه امپول زدم  نه قرص خوردم گرمیجات هم فقط چایی زنجبیل خوردم قبل اقدام فقط آب هویج خوردم اصلا یادم نیست قرص فلکونازول هم خوردم یا نه 

اروین جان میشه کمکم کنی صفحه رو پیدا کنم اسم اون کاربری هم نمیدونم چی بود جفتتون رژیم هاتونو گفتید

عزیزم یادم نیست ولی اگه رژیمی که فکر میکردم برای بچه ها مفید هستش اینجا نوشتم حتما زیرش رژیم# زدم 

عزیزم من رژیم نداشتم این سری که اقدام کردم  ولی ماه پیش برنج را با زعفرون دم میکردم نخود آب گا ...

نمیدونم برج 10 یا 11 بود حتی ماهور بهت گفت چیا انجام بده یه کاربری دیگه هم بود اونم تحت نظر بود یادت نیست کدوم صفحه یا کدوم ماه بود یا اسم اون کاربری چی بود؟؟ 

بلاخره اومدی پسر گلم 😍مامان خیلی منتظرت بودم عزیزم 😍😍😍😍😍😍خدایا شکررررررررررررررررت خیلی دوستت دارم ممنونم از هدیه ات سلامت برسون بهم الهی آمین 🙏
یکی بگه هم بود تحت نظر دکتر اسمش یادم نیست همبن با اروین درحال اقدام بود نزدیک هم بودن

عزیزم شاید رژیم اولدوز بوده یا افسانه اونا خیلی رژیمشون با اصول تر بود رژیم افسانه تو همین هشتگ هست 

نمیدونم برج 10 یا 11 بود حتی ماهور بهت گفت چیا انجام بده یه کاربری دیگه هم بود اونم تحت نظر بود یادت ...

ببین ۲۶ بهمن نبوده ؟چون من ماه قبل ۲۶ اقدام کردم ماهور هم بهم گفت بعد اقدام چیز شیرین بخور 

والا من سر دخترم شب و روزم فقط آش دوغ و دوغ و ماست بود یعنی کنار همه وعده های غذاییم باید آش دوغ میخ ...

نه عزیزم به این چیزا نیست فقط و فقط خواست خداست 

گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد 
ببین ۲۶ بهمن نبوده ؟چون من ماه قبل ۲۶ اقدام کردم ماهور هم بهم گفت بعد اقدام چیز شیرین بخور 

موقع اقدامامو یاد من میوفتادی 😂

خدای مهربونم ناامیدم نکن خیلی سخته میگذره خودت حالمو خوب کن به حق امام حسین کمکم کن من به معجزه تو احتیاج دارم ازم دریغ نکن .خسته و دل شکسته شدم دستمو بگیر .توکلت علی الله و حسبی الله ..
افسانه جان منم راستش به راست راحتترم كلا به پهلو راحتتر مي خوابم چه راست چه چب اما چپ انگار زود خس ...

تو یه تاپیک بودم میگفتن اونایی ک بیشتر تمایل به راست  دارن بخوابن نی نی شون دختره و اونایی ک بیشتر تمایل به چپ دارن نی نی شون پسر ،میخواستم ببینم مثال نقض اینم پیدا میشه خداروشکر خیالم راحت شد شما رو یادمه ک گفتین سونو گفت صد در صد پسر پس این مثالم رد میشه من دراز میکشم ناخوادگاه به سمت راست دراز میکشم و اگرم حواسم باشه و به سمت چپ دراز بکشم نمیتونم مدت زیادی سمت چپم بخوابم انگار اذیت میشم و فورا به پهلوی راست تغییر میدم ..نمیدونم والا دکترم میخواست برام سونو آنومالی بنویسه طبق ان تی حساب کرد گفت میشی 18هفته البته تخمک گذاری من دیر بوده یا هفده یا هجده یا 19سیکلم بود شاید به خاطر اونه

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
منم بیشتر سمت راست میخوابم ! طرف چپ اصلا راحت نیستم !!  ولی من شنیدم سمت چپ خوابیدن بهتره تو با ...

منم مثل خودتم خداروشکر تا الان ک همه چی خوب بوده و مشکلی برا نی نیم پیش نیومده

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
فدات عشقم.من کلا به دارو ها خوب جواب میدادم ولی قسمت نمیشد.ولی اولین بار بود کلومیفن و متفورمین و پر ...

مصرف متفورمین رو با کلومیفن شروع کردی؟

خدای مهربونم ناامیدم نکن خیلی سخته میگذره خودت حالمو خوب کن به حق امام حسین کمکم کن من به معجزه تو احتیاج دارم ازم دریغ نکن .خسته و دل شکسته شدم دستمو بگیر .توکلت علی الله و حسبی الله ..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز