2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست

خیلیاتون گفته بودین قبل از اینکه بفهمید باردارید بازوهاتون جوش زده ولی من ساق دستم جوش زده.جای امید هست؟

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
بچه ها من ی مقاله خوندم ک نوشته بود تو بارداری وقتی جنین پسره ی ماده شیمیایی تولید میکنه که اشتهای م ...


منم خیلی گرسنم میشه. مخصوصا عصرا و نصف شب !  

وخدایی که در این نزدیکی ست ... خدایا هزاران مرتبه شکر بابت فرشته ی نازی که به من دادی 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلیاتون گفته بودین قبل از اینکه بفهمید باردارید بازوهاتون جوش زده ولی من ساق دستم جوش زده.جای امید ...

نسرین جون انشاالله که خبرهای خوب در انتظارت باشه🤲🌹

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
منم خیلی گرسنم میشه. مخصوصا عصرا و نصف شب !  

منم نصفه شبا خیلی بیشتر بود ضعفم

یه کاسه مویز گذاشته بودم بالا سرم هر وقت بیدار میشدم ضعف داشتم میخوردم

آموختم ک خدا عشق است و عشق تنها خداست... و تو زیباترین و با ارزش ترین هدیه خدا به منی پسرم❤️❤️
نسرین جون انشاالله که خبرهای خوب در انتظارت باشه🤲🌹

ان شاءالله مهربونم

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
نسرین جون انشاالله که خبرهای خوب در انتظارت باشه🤲🌹

موعدتون کیه؟ ان شاءالله بارداری🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
نه عزیزم تا آخر بارداری با همون تاریخ پری حساب کن چون تاریخ سونو ممکنه هي عقب جلو بشه 

سلام عزیزم.سال نو مبارک .

من شدیدا سرماخوردم هر چی مقاومت کردم دارو نخورم نشد .

آخرش یه قاشق دیفن هیدرامین و یه کپسول آموکسی سیلین استفاده کردم .

خیلی ضرر داره واسه جنین؟

سلام خانوما  من تو تاپیک بانو اوایل بودم ولی الان خیلی وقته نمیتونم مرتب بیام خودمم برای باردا ...

عزیزم روی  رژیم# کلیک کن رژیم اونایی ک بچه شون پسره اینجا هست البته چند نفری هم هستن ک باوجود رژیم و اقدام توروز تخمک گذاری نی نی شون دختر شده در نهایت خواست خدا بر همه چیز مقدره

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
سلام عزیزم.سال نو مبارک . من شدیدا سرماخوردم هر چی مقاومت کردم دارو نخورم نشد . آخرش یه قاشق دیفن ...

کپسول اموکسی سیلین ضرر نداره ولی دیفن هیدرامین نخور

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود

سلام

من یه پسر ۸سال و نیمه دارم

خیلی تنهاس

همسرم میگه یدونه بچه کافیه چون پسرم خیلی پرتوقعه

میگه همینو جمع کنیم به سرانجام برسونیم،من میگم خب تنهاس تقسیم کردنو یاد نگرفته

خودشم خیلی دوس داره خواهر برادر

شوهرم هیچ جوره زیر بار نمیرفت

این ماه کلی خواهش کردم گفت فقط یه بار جلوگیری نمیکنم

شد که شد نشد دیگه حرفشو نزن

روز دوازده سیکل اقدام کردیم

امیدوارم شده باشه

خدایا یه شادی یهویی نصیب هممون کن...آمین💜
عزیزم روی   رژیم# کلیک کن رژیم اونایی ک بچه شون پسره اینجا هست البته چند نفری هم هستن ک باوجود ...

مرسی خانمی🌷🌷😍

یک فکر بکارید‌، یک عمل درو می‌کنید. یک عمل بکارید‌، یک عادت درو می‌کنید؛ یک عادت بکارید، یک شخصیت برداشت می‌کنید ؛ یک شخصیت بکارید‌، یک سرنوشت درو می‌کنید.
سلام من یه پسر ۸سال و نیمه دارم خیلی تنهاس همسرم میگه یدونه بچه کافیه چون پسرم خیلی پرتوقعه میگه ...

سلام عزیرم انشالله که گرفته باشه 

کاش اگر دوره ت ۲۸ روزه ست ۱۴ سیکلت اقدام میکردی

❤️❤️❤️ خدایا شکرت ❤️❤️❤️ خودت حافظ فرشته های زندگیم باش ❤️❤️❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز