2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
مال کی دختره؟؟؟

جیلی 1989

گرنگهدار من انست که من میدانم: شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد(خداجونم ممنونم بخاطر کنجدی میسپارمش به خودت که بهترین محافظی)یصلوات برای سلامتی منو نی نیمون هدیه مون کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برامنم دعاکنید منم دوتا دختر ناز دارم سال دیگه اگه خدا بخاد میخام اقدام کنم ،دعاکنید که خداهم به من ...

ان شاااله که با اولین اقدام خدا بهت یه پسر سالم و ناز ببخشه عزیرم.از خدا بخواه اگه مصلحتت باشه دست رد به سینت نمیزنه ان شاااله😘😘

انشاا... که خوش قدم باشه براتون , جنسیتش همون باشه که میخواین 

قربونت برم عزيزم دلم، همچنين براى شما

آرزو ميكنم چه اونايى كه الان نى نى توى دلشون دارن و چه اونايى كه چشم انتظارن هرچه زودتر به مراد دلشون برسن

هيچكس به جز يه زن و يه مادر نميتونه عمق مهر مادرى و استرسى رو كه آدم براى سلامتى بچه ش تجربه ميكنه درك كنه

سلام باورتون میشه الان تموم شدم تازه تاکسی سوار شدم دارم برمیگیردم خونه خداروشکر همه چی خوب بود جنسی ...

خدا رو شکر عزیزم دلواپست بودیم

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
خدایا هزاران مرتبه شکرت خدایا شکرت ک اینقدر مهربونی .ان شالله همه به ارزوشون برسند.منتظرا باردار بشن ...

و ان شاءالله خودت ماهور مهربون و عزیز 

بخدا سر نمازام همیشه دعاتون میکنه و توام که همیشه توی ذهنمی 

خدیا بابت تمام معجزه های زیبای زندگی ام هزاران مرتبه شکر
سلام باورتون میشه الان تموم شدم تازه تاکسی سوار شدم دارم برمیگیردم خونه خداروشکر همه چی خوب بود جنسی ...

یعنی افسانه باید بکشیمت اینقد منتظرمون گذاشتیا

ولیییییییی😍😍وای عزیزم خیلی خوش حالم که به ارزوت رسیدی😘😘 الهی شکر♥️ واسه ماهم دعا کن💋💋💋

عزیزم‌میشه بگید از رو چی میگید دختره یا پسر!!؟؟

جمجمه اگر گرد باشه دختره و پاها درامتداد ستون فقرات و پیشونی هم کوتاه تره

ولی پسر جمجمش حال بیضی داره و پیشونی بلند و پاهاش بدرامتداد ستون فقرات نیست بالاتره

من پاهای نینیتو نمیبینم از تو عکس


گرنگهدار من انست که من میدانم: شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد(خداجونم ممنونم بخاطر کنجدی میسپارمش به خودت که بهترین محافظی)یصلوات برای سلامتی منو نی نیمون هدیه مون کنید
آمیییییین🙏🙏 منو یاادت رفتاااا عزییییزم😉

الهیییییی فدات بشمممم منننن ببخشید الان اصلاحش میکم عشق من خدا منو بکشه چطور ذهنم یاری نکرد 

خدای مهربونم ناامیدم نکن خیلی سخته میگذره خودت حالمو خوب کن به حق امام حسین کمکم کن من به معجزه تو احتیاج دارم ازم دریغ نکن .خسته و دل شکسته شدم دستمو بگیر .توکلت علی الله و حسبی الله ..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز