2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
الهییییی بگردم ان شالله به سلامتی سپری میکنی این روزا رو عزیزدلم ...

الهییییی که ماهورجون تو همین روزها خبرای خوش بپهمون بده و حالمون رو بهتر کنه   

عاشقتونم نازنین های من

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من رو دخترم خیلی وحشتناک بودم , الان باز بهتره ویارم دیر شروع شد , ولی هر چی باشه بازم بده   &n ...

هر دردي براي خودش بده ها

انشالله هيچكس هيجاش درد نكنه

ولي تهوع انگار آدم و از زندگي ميندازه

نه مي توني حرف بزني نه مي توني كاري بكني  

يا امام رضا...بطلب❤️
خونریزی پشت جفت و داخل رحم رو میگن هماتوم  که تو سونو معلوم میشه  یکی از علتهای لکه بینی ...

نه سونومو بردم دکتر دید گفت اگه مشکلی از جنین بود حتما تو سونو دیده میشد قبل بارداری بهم گفته بودن پولیپ دارم فرصت نشد پاپ اسمیر بدم به دکتر گفتم گفت احتمال زیاد از اونه و مشکلی نیست

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
نمیدونم  دقت نکردم چی هست این crl?

این اندازه قد جنین از فرق سر تا دنبالچه س منم بعدا فهمیدم براساس اون تعیین میشه که الان چند هفته رشد کرده جنین نورم داره

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
سلام خوبی الدوز جان  لکه بینیت رفع شد الان حال خودتو نینیت چطوره چندروز فرصت نمیشه بیام تاپیک ...

منم چند روز بود نیومدم بد نیستم عادت کردم به لک بینی گاهی قهوه ای میشه گاهی صورتی مایل به قرمز و رقیق گاهی بیشتر از ۲۴ ساعت قطع میشه گاهی ۷_۸ ساعت مداوم میاد

دکتر سونوهام دید گفت اگع از جنین مشکلی بود حتما تو سونو ها مینوشت و تا لخته نیاد نگرانی نداره برای ده روز دیگه سونو نوشت برای کنترل

منم امروز نسبتا آرومم و با اومدنش هول نمیشم

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
اولدوز جان کجاااایی؟ چرانیستی ..نگرانت شدم انشالله داری استراحت میکنی و نی نی جان هم داره رشد میکنه ...

سلام عزیزم ممنون از لطفت آره این هفته هفته پر فراز و نشیبی داشتم لک بینی رسما تبدیل به خونریزی خفیف شد کلی نگرانی کشیدم سه تا دکتر رفتم دوتاش گفتن مجبورم تا هفته بعد صبر کنم یا سقط میشه یا قطع میشه به کل نا امیدم کردن و یه دکتری گفت که ممکنه از پولیپم باشه و جای نگرانی نیست اگه مشکلی بود حتما تو سونو مینوشت

فعلا داریم با هم کنار میاییم

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
بچه ها کسی از اولدوز خبر نداره؟ از وقتی استراحتی شد خبری ازش نیست...نگران شدم @*اولدوز*   ...

عزیزم مدتی نت نداشتم بیام خبر بدم عذر میخوام نگرانتون کردم

منو لک بینی و گاهی خونریزی داریم مسالمت آمیز با هم ادامه میدیم و به لطف خدا من و نی نیم پیروز این میدان خواهیم شد

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
بچها بنظرتون این مثبته شنبه موعودمه خط دوم کم کم افتاد بعد یساعت

خط دومش که کاملا مشخصه انشاالله که مثبته واقعیه عزیزم توکل به خدا 

دکلمه ای از زبان خدا : منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم. تو غیر از من چه میجویی؟ تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟   تو راه بندگی طی کن عزیز من... خدایی خوب میدانم! طلب کن خالق خود را، بجو ما را... تو خواهی یافت.   که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو. مگر‌ کسی هم با خدایش قهر میگردد؟ هزاران توبه ات را گرچه بشکستی، ببینم من تو را از درگهم راندم؟   که می ترساندت از‌ من؟ رها کن آن خدای دور، آن نامهربان معبود. این منم پروردگار مهربانت، خالقت.    به نجوایی صدایم کن... بدان آغوش من باز است. قسم بر روز هنگامی که عالم را بگیرد نور، قسم بر اختران روشن اما دور :    * رهایت من نخواهم کرد *
سلام خانوما ی سوال ،رژیم اونایی که جنسیت بچشون پسر شده تو این تاپیک رو چه جوری میتونم پیداکنم کسی می ...

رژیم#  

خدای مهربونم ناامیدم نکن خیلی سخته میگذره خودت حالمو خوب کن به حق امام حسین کمکم کن من به معجزه تو احتیاج دارم ازم دریغ نکن .خسته و دل شکسته شدم دستمو بگیر .توکلت علی الله و حسبی الله ..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز