بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم فقط دو روز مونده تا تولد گل پسرت الهی صحیح و سالم بغلش بگیری و بسلامت بزرگش کنی انگار ه ...
مرسی اعظم جان انشاالله که شما ام خیلی خیلی زود یه داداش واسه دختر گلت میاری توکل به خدا...آره واقعا خیلی زود گذشت
دکلمه ای از زبان خدا : منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم. تو غیر از من چه میجویی؟ تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟ تو راه بندگی طی کن عزیز من... خدایی خوب میدانم! طلب کن خالق خود را، بجو ما را... تو خواهی یافت. که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو. مگر کسی هم با خدایش قهر میگردد؟ هزاران توبه ات را گرچه بشکستی، ببینم من تو را از درگهم راندم؟ که می ترساندت از من؟ رها کن آن خدای دور، آن نامهربان معبود. این منم پروردگار مهربانت، خالقت. به نجوایی صدایم کن... بدان آغوش من باز است. قسم بر روز هنگامی که عالم را بگیرد نور، قسم بر اختران روشن اما دور : * رهایت من نخواهم کرد *
شما ویار ندارین ? حالتون بد نمیشه حالت تهوع یا بالا بیارین ?
نه عزیزم اصلا اتفاقا میخواستم بپرسم اینجا کسی هست مثل من باشه هفته هشت یکم حالم بد میشد اما الان کاملا خوب خوب شدم از این میفهمم باردارم که فقط یه کم سینهام ورم کرده و دست میزنم درد دارن و موقعی که غذا نخورم فوری قندم میفته همین
گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد