2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
خانوما من وشوهرم خیلی دوست داریم بچه اولمون دختر باشه برای همین چند تا کار میخایم انجام بدیم.اول این ...

والا به نظر من دختر آوردن خیلی آسونه ما خانوادگی همه مون بچه اولمون دختره

اصلا به گرمیجات علاقه ای ندارم و بیشتر گوجه و خیار و ترشی و این چرت و پرت ها به مذاقم سازگاره و کلا مزاجمون سرده

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
والا به نظر من دختر آوردن خیلی آسونه ما خانوادگی همه مون بچه اولمون دختره اصلا به گرمیجات علاقه ای ...

ما هم تو خانواده پدریم 19تا نوه ایم ک 16تاش دختره.ولی خانواده شوهرم خواهر زاده برادر زاده هاش 6تا هستن ک فقط یکیش دختره.میترسم ب اونا بره و پسر بشه.خودمم سردی خیلی میخورم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خانوما کسی باید ها و نباید های سه ماهه اول بارداری رو میدونه؟؟

بايد اسيد فوليك بخوري حتما

زرشك زعفرون ابهويج جيگر نبايد بخوري 

خوردني ها همينه 

و اينكه سه ماه اول مراقبت زياد ميخواد 

♥️
یعنی دلیلش کمبود آب بدن من اصلا آب خور نیستم ولی سعی میکنم از این به بعد بخورم

بهداشت به من گفت آب بخور منم خوردم اثر داره

خدایا شکرت بابت رسیدن به آرزوهام،هیچوقتتتت از خدا ناامید نشید ، امید و توکل معجزه میکنه .
نه عزيزم يادم نيست اگه سوالي داشتي بپرس من جواب ميدم☺️

کیت استفاده کردین شما؟؟؟میشه بگید چند بار اقدام داشتین و امپول hcg زده بودین؟؟؟

مرسی خانوم‌گل

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
کیت استفاده کردین شما؟؟؟میشه بگید چند بار اقدام داشتین و امپول hcg زده بودین؟؟؟ مرسی خانوم‌گل

نه عزيزم كيت استفاده نكردم امپول هم نزدم هر روز نزديكي داشتم گاهي هم روزي دو بار روز تخمك گذاريم هم ترشح داشتم كه فهميدم دو روز بعد ترشحات هم درد شديد تو پهلوم داشتم چند روز بعدشم ترشحاتم سفيد شد و زياد كه ده روز بعدش فهميدم باردارم

♥️
ما هم تو خانواده پدریم 19تا نوه ایم ک 16تاش دختره.ولی خانواده شوهرم خواهر زاده برادر زاده هاش 6تا هس ...

مثل شرایط من که نوه های طرف شوهرم همش پسر بود نوه های طرف خودم همش دختر بچه ی من هر جنسیتی میشد قطعا برای یک طرف نوآوری بود و منم دختر دار شدم و دخترم اولین نوه دختر تو خانواده شوهرم شد

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
بايد اسيد فوليك بخوري حتما زرشك زعفرون ابهويج جيگر نبايد بخوري  خوردني ها همينه  و اينك ...

راستی چند جا خوندم کرفس خیلی مضره و حتی باعث اختلال در لقاح میشه و ممکنه به سقط هم بیانجامد ولی تو نینی پلاس نوشته غذاهای مغذی مثل کرفس و کاهو خوبه حالا کسی اطلاعات بیشتری درمورد کرفس داره؟؟

آخه من عاشق کرفسم و چند روز پیش درست کردم ولی فقط با حسرت نگاه کردم و بعضا دزدکی خوردم

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
راستی چند جا خوندم کرفس خیلی مضره و حتی باعث اختلال در لقاح میشه و ممکنه به سقط هم بیانجامد ولی تو ن ...

من راجب كرفس اطلاعاتي ندارم عزيزم چون اصلا استفاده نميكنم تو غذام ☺️

♥️
نه عزيزم كيت استفاده نكردم امپول هم نزدم هر روز نزديكي داشتم گاهي هم روزي دو بار روز تخمك گذاريم هم ...

از چند روز قبل از تخمک گذاری نزدیکی داشتی؟؟؟

ببخش عزیزم 

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
راستی چند جا خوندم کرفس خیلی مضره و حتی باعث اختلال در لقاح میشه و ممکنه به سقط هم بیانجامد ولی تو ن ...

اولدوز جان شما هم میشه اقدامت رو بگی کدوم صفحه است؟؟

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز