2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست

اینم عکس امروز پسر خوش اخلاقم😊

خدایا آرزوی داشتن بچه رو به دل هیچ زنی نذار...من براتون خدا را آرزومندم...خدایا بچه های همگی رو به پدر و مادرهاشون ببخش...پسرهای قشنگ منم در پناه خودت حفاظت کن🙏🙏🙏🧿🧿

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای جانم جیگر آدم کباب میشه فک کردم نوزاده...الان اوضاعش چه طوره؟

خداروشکر خیلی بهتره دیگه تشنجش شکرخدا تکرار نشده من بیشتر نگران عوارض داروش وتاثیرش هستم البته دکتر گفته نگران نباش حداکثر ۲ سال دارو میخوره

فالله خیر حافظا و هو ارحمُ الراحمین
اینم عکس امروز پسر خوش اخلاقم😊

ای جاااااااااااان دلم 

خداحافظش باشه اقا ارش جانو

ماشالله ببوسش عزیزم❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️ خدایا شکرت ❤️❤️❤️ خودت حافظ فرشته های زندگیم باش ❤️❤️❤️
ای جاااااااااااان دلم  خداحافظش باشه اقا ارش جانو ماشالله ببوسش عزیزم❤️❤️❤️❤️❤️❤️

قربونت بشم عزیزم 💝 

فدای تو 💝💋😘

خدایا آرزوی داشتن بچه رو به دل هیچ زنی نذار...من براتون خدا را آرزومندم...خدایا بچه های همگی رو به پدر و مادرهاشون ببخش...پسرهای قشنگ منم در پناه خودت حفاظت کن🙏🙏🙏🧿🧿
اولدوز جان یه مکمل کامل برای مو‌هست که مواد متشکلش انواع ویتامین هاست مخصوصا دسته b

خوب پس اون‌موقع نمیتونه برات مشکل ساز باشه چون ویتامین های ب نیازه برای بدن

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
ای جانم جیگر آدم کباب میشه فک کردم نوزاده...الان اوضاعش چه طوره؟

پریا جان خوبی گل پسرت خوبه  یادم گفتی اقدام کردین بعد رفتی سونو ک گفتن فولی ازاد نشده ؟درسته؟بعدش دیگه اقدام نداشتین ؟؟

خدای مهربونم ناامیدم نکن خیلی سخته میگذره خودت حالمو خوب کن به حق امام حسین کمکم کن من به معجزه تو احتیاج دارم ازم دریغ نکن .خسته و دل شکسته شدم دستمو بگیر .توکلت علی الله و حسبی الله ..
پریا جان خوبی گل پسرت خوبه  یادم گفتی اقدام کردین بعد رفتی سونو ک گفتن فولی ازاد نشده ؟درسته؟بع ...

خوبه عزیزم...آره من اقدام کردم بعد رفتم سونو گفت آزاد نشده بعدش دیگه دکترم اجازه اقدام نداد.البته فولی من حدودا سی ساعت بعد اقدام آزاد شده بود

خدایا ممنونم بهم بچه های سالم دادی خدای خوبم مرسی که مث همیشه چشمتو رو تمامممم بدی هام بستی و خواستمو برآورده کردی...من دیگه فقط مامان پریا نیستم من الان مامان پریا و علی هستم❤❤❤
اینم عکس امروز پسر خوش اخلاقم😊

بگردم این پسر خوش اخلاق قشنگو❤❤❤

خدایا ممنونم بهم بچه های سالم دادی خدای خوبم مرسی که مث همیشه چشمتو رو تمامممم بدی هام بستی و خواستمو برآورده کردی...من دیگه فقط مامان پریا نیستم من الان مامان پریا و علی هستم❤❤❤
اینم عکس امروز پسر خوش اخلاقم😊

خدا حفظش کنه ان شالله😙😙😙 یه همچین پسری ام به من بده ای خداااا

خدای مهربونم ناامیدم نکن خیلی سخته میگذره خودت حالمو خوب کن به حق امام حسین کمکم کن من به معجزه تو احتیاج دارم ازم دریغ نکن .خسته و دل شکسته شدم دستمو بگیر .توکلت علی الله و حسبی الله ..
اتفاقا اسید فولیک و‌ زینک هم داره خوبه

ممنونم اولدوز عزیزم چون مقدری  کلسیوم هم داخلش داشت گفتم

مرسی که فکرم اروم کردی

انشالله به زودی زود شماهم عکس گل پسرت برامون بزاری همگی لذت ببریم 

❤️❤️❤️ خدایا شکرت ❤️❤️❤️ خودت حافظ فرشته های زندگیم باش ❤️❤️❤️
من از ظهر سردرد گرفتم خوبم نمیشم ظهر خوابیدم گفتم شاید خوب شم ولی دو ساعت بعد بیدار شدم بازم درد میک ...

اب زیاد بخوره 

خدایا شکرت بابت رسیدن به آرزوهام،هیچوقتتتت از خدا ناامید نشید ، امید و توکل معجزه میکنه .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاپیک قبلی⁉️

speaking2 | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز