2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
خدایا!!!!به حرمت قطره قطره های باران قسم که هرچه خوبیست رانصیب قلب زلال دوستانم بگردان"امین" ...


سلام دوستان عززززیزم خوبین  

الهی آمین 

چه دعای قشنگی منم دارم شیر میدم برا همگی تون دعا کردم 

منم اضافه میکنم چند نفر و 

زینب    باران.    بهار.    و بقیه ی دوستای گلم

گروه طلایی🌺تثبیت🌺حس بعد از موفقیت را با هیچ چیزی نمیتوان عوض کرد😍
سلام دوستان عززززیزم خوبین   الهی آمین  چه دعای قشنگی منم دارم شیر میدم برا همگی تون دعا ...

ای جانم 

بهترین لحظه نصیبت شده عزیز دلم 

بغضم گرفت،انشالله خدا این لحظه های شیرین رو نصیب همه ی دوستان و منتظران بکنه 




ممنون از شما که در حال شیر دادن به گل پسرت ما رو دعا کردی 

خدا حفظش کنه و بشه چراغ دلت و امید زندگیت.

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدایا!!!!به حرمت قطره قطره های باران قسم که هرچه خوبیست رانصیب قلب زلال دوستانم بگردان"امین" ...

ممنونم ازت بخاطر حس مثبتی که به تاپیک میدی🌹

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
افسانه جون  ازمایش دادی؟؟؟

آزمایش چی رز جان؟منظورت بتاست دکترم گفت نیازی نیست دوباره بری بتا بیخود استرس میگیری صبر کن تا دهم بهمن ک بری سونوی قلب ببینیم انشاء الله چ خبره

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
ای جانم  بهترین لحظه نصیبت شده عزیز دلم  بغضم گرفت،انشالله خدا این لحظه های شیرین رو نصی ...

قربونت برم دوست گلم 

خدا شماها رو خیلی دوست داره که میخواد همش صداش کنین 

انشاالله که همتون بزودی مادر شین و این روزها خاطره ای خوش براتون شه 

الهی آمین 

گروه طلایی🌺تثبیت🌺حس بعد از موفقیت را با هیچ چیزی نمیتوان عوض کرد😍
مامان هدیه توروخدا پری نشو. من که حالم خرابه. خیلی امیدوار بودم. آخه چرا نمیشه؟ ۱۴ ماه انتظار...

من دوتا ۱۴ ماهه که منتظرم😔😔😔

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
خدایا!!!!به حرمت قطره قطره های باران قسم که هرچه خوبیست رانصیب قلب زلال دوستانم بگردان"امین" ...

ان شاءالله🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
من دوتا ۱۴ ماهه که منتظرم😔😔😔

سلام عزیزم 

زود عکس بیبی چک مثبتت رو بفرست میخوام خوشحال بشم 

زود باش 

خدیا بابت تمام معجزه های زیبای زندگی ام هزاران مرتبه شکر
خدایا!!!!به حرمت قطره قطره های باران قسم که هرچه خوبیست رانصیب قلب زلال دوستانم بگردان"امین" ...

مرسی رز عزیزم 

ان شاءالله این ماه با اقدام اولت گل پسرت میشینه توی دلت 

خدیا بابت تمام معجزه های زیبای زندگی ام هزاران مرتبه شکر
سلام عزیزم  زود عکس بیبی چک مثبتت رو بفرست میخوام خوشحال بشم  زود باش

شرمنده ام بخدا  😔😔😔منفی شد

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
نه مثبت میشه  یه کم صبر کن  من خیلی امیدوارم

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
برام جنسیت مهمه ها اشکال نداره اصلا کسی بوده با یه اقدام؟


بله من هردو بچمو فقط با یه بار اقدام باردار شدم

تو انسان باش! نمیخواهد مسلمان باشی! با خدایت هر روز حرف بزن...شکر گزار باش با زبان خودت...خدا میفهمد حرفهایت را...نترس خدا بد نیست...حق کسی را نخور...دلی رانشکن...غمگینی را شاد کن...مریضی را مداوا کن...تو به اندازه ی توانت خوب باش و خوبی کن! بخدا خدا همینجاست...                                     در دل تو در افکارت! نه در دینت...نه در مذهبت...نه در نمازت.............
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز