2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
عرق کاسنی رو‌ حتما به همسرت بده


حتما  ممنون میشم بازم راهنمایی کنید،راسیتی همسرم دوهفته پیش گلودرد گرفت الانم سرفه میکنه دکترم گفت اشکال نداره امامن میترسم تاثیرداشته باشه


ای جانم  شما از من کلی جوونتری 😍😍😍👌👌👌👏👏👏 ولی ماشالله اطلاعاتت فوله  همیشه شاد ...

نه بابا اختلاف سنیمون خیلی نیست .شما همسن خواهر بزرگم هستی و مثل خواهرم برام عزیزی😘

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه بابا اختلاف سنیمون خیلی نیست .شما همسن خواهر بزرگم هستی و مثل خواهرم برام عزیزی😘

عزیزمی 

منم خواهرم یکیشون متولد ۶۲ و یکیشون ۷۴ و خودم ۶۳ 

😍😍😍


شما هم به قول مامان اتنا جون‌مثل اعضای خانواده ام شدید.

قبلا به عشق واتس و تلکرام چشم باز میکردم 

الان به عشق دوستای گلم در  تاپیک بانوی مهربان 🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
حتما  ممنون میشم بازم راهنمایی کنید،راسیتی همسرم دوهفته پیش گلودرد گرفت الانم سرفه میکنه دکترم ...

من شنیدم دنبلان گوسفند هم خیلی خوبه

البته همسرم نمیخوره 😐😐😐

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
حتما  ممنون میشم بازم راهنمایی کنید،راسیتی همسرم دوهفته پیش گلودرد گرفت الانم سرفه میکنه دکترم ...

رژیم#  

اینجا رو بخون عزیزم 

تجربه های دوستامونه

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
عزیزمی  منم خواهرم یکیشون متولد ۶۲ و یکیشون ۷۴ و خودم ۶۳  😍😍😍 شما هم به قول مامان ...

زنده باشن انشاالله 🌹

منم اول میام نینی سایت و به تاپیک سر می زنم و بعد میرم سراغ کارهای دیگم .الان دقیقا یک سال و پنج ماهه با این تاپیک دارم زندگی میکنم

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
زنده باشن انشاالله 🌹 منم اول میام نینی سایت و به تاپیک سر می زنم و بعد میرم سراغ کارهای دیگم .الان ...


زنده باشی انشالله 

امیدوارم بهمن ماه پر از خبرهای خوب باشه برامون 

من دخترم متولد بهمن ۸۷ هستش ❤️❤️❤️❤️

خیلی اختلاف سنیش با نی نی بعدی زیاد میشه ولی از اینکه براش نیارم باز بهتره 😄😄😄

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️

به عقب بنگرید و خدا را شکر کنید

به جلو بنگرید و به خدا اعتماد کنید

او درهایی را می‌بندد که هیچکس قادر به گشودنش نیست

و درهایی را باز می‌کند که هیچکس قادر به بستنش نیست
.


شب همگی خوش

خرد یارتان 🥰❤️🙏

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️

روزتونو با چند تا صلوات شروع کنید انشاء الله ک بهترین روز زندگیتون امروز بشه💚💚💚

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

🌹اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم🌹

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
زنده باشی انشالله  امیدوارم بهمن ماه پر از خبرهای خوب باشه برامون  من دخترم متولد بهمن ۸ ...

سلامت باشی گلم ،چه جالب دختر منم متولد شهریور ۸۷ هست،دخترهامون باهم همسن هستن

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻

سلام دوستای گلم من خیلی وقته اینجا پیام ندادم در کل نا امید شده بودم فقط خواستم بگم بعد یکسال و چند ماه بلاخره منم باردار شدم خیلی خوشحالم امیدوارم همه چشم انتظارا به خواسته ی دلشوون برستن 

نه عزيزم منم همينطور بودم ، ١٢ روز بعد از لقاح ٣٠ بودم ، ٢٥ به بالا مثبته حالا من فردا ميرم دوباره ...

باشه منم باید تو همون آزمایشگاه تکرار کنم دیگه ۴۸ ساعت بعد باید دوبرابر شده باشه ۴۸ ساعت بعد هم میشه فردا

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
مال من 17روز از رابطه گذشته بود تازه شده بود بیست و دو نیم.. فقط یکبار یعنی امروز رفتی آز؟

سه شنبه رفتم و روز دوم تاخیرم بود شد ۳۱/۵۳ حالا باید بعد ۴۸ ساعت در همون آزمایشگاه تکرار کنم

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است گاهی دعا نکرده قرعه به نام تو میشود
باشه منم باید تو همون آزمایشگاه تکرار کنم دیگه ۴۸ ساعت بعد باید دوبرابر شده باشه ۴۸ ساعت بعد هم میشه ...

الدوز جان مبارکت باشه انشاالله به سلامتی این دوران و بگذرونی 👦😍

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز