گرنگهدار من انست که من میدانم: شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد(خداجونم ممنونم بخاطر کنجدی میسپارمش به خودت که بهترین محافظی)یصلوات برای سلامتی منو نی نیمون هدیه مون کنید
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من رفتم دسشویی ترشح قهوه ای داشتم فکر کنم پری اومد خیلی شدید دل درد و کمر ...
ناراحت نباش خانمی دعا میکنم ان شالله به زودی بیای وخبر بارداریتو بدی به حق فاطمه زهرا س
گرنگهدار من انست که من میدانم: شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد(خداجونم ممنونم بخاطر کنجدی میسپارمش به خودت که بهترین محافظی)یصلوات برای سلامتی منو نی نیمون هدیه مون کنید
روز اول عزيزم. من نميفهمم نگران چي هستي وقتي بتات نرماله؟انتظار داشتي چقدر باشه؟
قرار به دو ونیم برابر بودن هم بود باز این عدد زیاده تقریبا بیشتر از چهار برابر شده 😳😳...فک کنم مادرای باردار همینجوری هستن اگ چیزی نباشه باز خودشون میگردن یه چیزی پیدا میکنن برای داشتن استرس ، یادته من به تو چقد میگفتم انقد الکی حرص نخور همه چی اوکی چرا انقد به خودت الکی استرس میدی تو همش میگفتی وای بتا کم میترسم اینحوری شه اونجوری شه فکر کنم تحت تاثیر این هورمونای بدن که بهم میریزه😂😂😂😂
راسی اینا جا موند همسرم از شب هفت سیکل من پودر کاسنی میخورد و خودمم باه زنان تبریزیان از شب هفت تا چهارده سیکل استفاده کردم این ماه اولین ماهی بود ک گلوکوفاژ از اول سیکل تا روز اقدام خوردم رژیم#
انشاء الله ک تو خونه ی جدید بچه ی جدید هم به جمع تون اضافه شه😍 ازخدا میخوام ک باردار باشی تا خوشحالیت تکمیل بشه ماشاء الله این ماه خیلی خوش یوم بوده اگ شماهم باردار باشی دیگ نور علی نور میشه