2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
عزیزم مواظب باش بافتی که داری رحمت رو خیلی گرم نکنه. گرم نگه داشتن رحم خوب نیست 

ااا یعنی درش بیارم؟اخه درد میگیره وقتی گرم نگه میدارم دردش خیلی بهتر میشه.

گرنگهدار من انست که من میدانم: شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد(خداجونم ممنونم بخاطر کنجدی میسپارمش به خودت که بهترین محافظی)یصلوات برای سلامتی منو نی نیمون هدیه مون کنید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من رفتم دسشویی ترشح قهوه ای داشتم فکر کنم پری اومد       خیلی شدید دل درد و کمر درد داشتم  

خیلی حالم گرفته شد کلی امید داشتم  

برای بارداری همه منتظرا و سلامتی پسرام 1 صلوات میفرستید  خدایا شکرت برای هدیه ای که دادی
من رفتم دسشویی ترشح قهوه ای داشتم فکر کنم پری اومد       خیلی شدید دل درد و کمر ...

ناراحت نباش خانمی دعا میکنم ان شالله به زودی بیای وخبر بارداریتو بدی به حق فاطمه زهرا س

گرنگهدار من انست که من میدانم: شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد(خداجونم ممنونم بخاطر کنجدی میسپارمش به خودت که بهترین محافظی)یصلوات برای سلامتی منو نی نیمون هدیه مون کنید
ناراحت نباش خانمی دعا میکنم ان شالله به زودی بیای وخبر بارداریتو بدی به حق فاطمه زهرا س

فکر نمیکردم شوهرم انقد واکنش نشون بده خیلی امیدوار بود

برای بارداری همه منتظرا و سلامتی پسرام 1 صلوات میفرستید  خدایا شکرت برای هدیه ای که دادی
عزیزم درد پریود تا سه ماهه اول بارداری طبیعیه چون نطفه ميخواد به لایه های عمقی تر نفوذ کنه و رشد کنه ...

عزیزم

سرم وحشتناک درد میکنه 

البته دو یا سه روزه،به نظرت ممکنه برای استرادیول باشه؟؟؟

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
عزیزم مواظب باش بافتی که داری رحمت رو خیلی گرم نکنه. گرم نگه داشتن رحم خوب نیست  


مامان اتنای عزیز 

من شبها گلوکوفاژ و دوتا لتروزول و ی دونه استرادیول و یدوفولیک میخورم

بخوام فلوکلونازول بخورم از کی شروع کنم؟؟؟و چه موقع بخورم که با بقیه تداخل نداشته باشه؟؟

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
روز اول عزيزم. من نميفهمم نگران چي هستي وقتي بتات نرماله؟انتظار داشتي چقدر باشه؟

قرار به دو ونیم برابر بودن هم بود باز این عدد زیاده تقریبا بیشتر از چهار برابر شده 😳😳...فک کنم مادرای باردار همینجوری هستن اگ چیزی نباشه باز خودشون میگردن یه چیزی پیدا میکنن برای داشتن استرس ، یادته من به تو چقد میگفتم انقد الکی حرص نخور همه چی اوکی چرا انقد به خودت الکی استرس میدی تو همش میگفتی وای بتا کم میترسم اینحوری شه اونجوری شه فکر کنم تحت تاثیر این هورمونای بدن که بهم میریزه😂😂😂😂

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
بله که هستی مبارکه خانمی چند روز بعد اقدام و چند روز بعد موعدت بود

روز8اقدام لک بینی داشتم الان4روز از موعدم میگذره رفتم ازمایش جواب مثبت بود خدارو شکر🙏😘

خدایا آرامش ام تویییی....

راسی اینا جا موند همسرم از شب هفت سیکل من پودر کاسنی میخورد و خودمم باه زنان تبریزیان از شب هفت تا چهارده سیکل استفاده کردم این ماه اولین ماهی بود ک گلوکوفاژ از اول سیکل تا روز اقدام خوردم رژیم#  

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 

@مامانهدیه  

انشاء الله ک تو خونه ی جدید بچه ی جدید هم به جمع تون اضافه شه😍 ازخدا میخوام ک باردار باشی تا خوشحالیت تکمیل بشه ماشاء الله این ماه خیلی خوش یوم بوده اگ شماهم باردار باشی دیگ نور علی نور میشه

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
@مامانهدیه     انشاء الله ک تو خونه ی جدید بچه ی جدید هم به جمع تون اضافه شه😍 ازخدا میخ ...

از ته دلت واسم دعا کن فردا موعدمه دعا کن باردار باشم و پنج شنبه که بیبی میزنم مثبت بشه.پنج شنبه روز تولد داداشمه که سربازه و ازمون دوره.

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
سلام بعدازظهرتون بخير عزيزانم😍 من صبح تيتر بتا دادم 400 بود روز 27 سيكلم سيكلم بين 28 تا 30 خوبه ...

عالیه لیانا جان تبریک فراوان پس تیکرت کوووو

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
از ته دلت واسم دعا کن فردا موعدمه دعا کن باردار باشم و پنج شنبه که بیبی میزنم مثبت بشه.پنج شنبه روز ...

انشالله خونه ی جدید همراه با نی نی کوچولو با ی عالمه شادی و خوشی براتون همراه باشه.

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️
انشالله خونه ی جدید همراه با نی نی کوچولو با ی عالمه شادی و خوشی براتون همراه باشه.

ممنون عزیز دلم ان شاءالله🤲🤲🤲🤲🤲

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز