سلام دوستان شب بخیر
من امروز روز سوم پری هستم دکترم برام قرص اوابوست نوشت وبرای شوهرم هم موتیلیتی بوست
میخوام بدونم این قرصها خوبن؟؟؟رو جنسیت تاثیری ندارن؟؟؟
ماه قبل بالتروزول فولی ۲۲ داشتم ولی باردار نشدم چرا برام اوابوست نوشته من که بالتروزول خوب بودم؟؟؟؟
دکترها هم که اصلا جواب آدم رو نمیدن همش میشه سوال تو ذهن آدم
اطفا اگه کسی میدونه راهنماییم کنه