دوست عزیزم من با کیت پنج سال پیش کار کردم ولی چرا سونو انجام نمیدی خیالت راحتتره چون ارزشش رو داره م ...
راستی عزیزم من واسه خواهر شوهرم پیش یکی رفتم ک براش یه دعا بنویسه البته نه ازاون دعانویس های رمال نه روحانی بود و خیلی هم عالم خواهر شوهرم 3تا سقط کرده بود بهش گفتم بچه پسر هم میخواد یه دعا داد برای سلامتی جنین و برای پسردار شدن گفت سوره ی قدر زیاد بخونه و زن و شوهر مخصوصا شوهر خیلی گردو بخورن گردو نسبت به همه ی مغزیجات گرمیش خیلی بیشتره هرکاری ک این عالم گفت کرد و الانم یه پسر یک ساله و نیمه داره
و از تمامی دوستان التماس دعا دارم.تک تکونو دوست دارم .بهار ارزوها .مامان هدیه و افسانم ،اعظم ...
عزیز دلم ان شاءالله به حق عظمت این برف و بارون به حق خط خط قرآن به بزرگی روح ۱۲۴ هزار پیامبر با بیبی چک مثبت برگردی.🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲الهی که همه ی منتظرا تا عید باردار بشن و به سلامت بارشونو بغل بگیرن🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲از صمیم قلبم بهترینها رو براتون آرزو میکنم .خالصانه و ندیده دوستون دارم و از بودن کنارتون آرامش میگیرم.ان شاءالله که هر حاجتی دارین بهش برسین🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤