2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063339 بازدید | 355321 پست
عزیزم لزوما امپول 24 ساعت بعد عمل نمیکنه ممکنه زودتر یا دیرتر باشه ولی نهایت تا 48 ساعت بعد حتما آزا ...

ممنون خانومی از راهنمایی 

عاشق امضاتم 

همیشه میخونمش🥰🥰😍😍😍😍❤️❤️

صبورانه در انتظار عنایت خداوند میمانم و‌ به او توکل میکنم.❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره منم همینجور بودم. کلن بچه ی اول دیر معلوم میکنه... چند کیلو کلن اضافه کردی؟ آخراش برای وزن گیری ...

تا الان هفت کیلو!! وزنگیری از سی هفته شروع میشه دیگع نه؟؟ معده درد میگیرم همش😣

و اگر برای تو خیری بخواهد،فضل او را هیچ بازدارنده ای نخواهد بود.(یونس آیه ۱۰۷)
هدی جون من تا الان که هفته ۳۳ام کلا ۳بار سونو دادم  ان تی وانومالی یدونه هم ۳۰هفته برای وزنش

بچه منو هر ماه چک‌میکنه پول بیشتر هم نمیگیره!! ویزیتش ۴۵ تومنه.. 

و اگر برای تو خیری بخواهد،فضل او را هیچ بازدارنده ای نخواهد بود.(یونس آیه ۱۰۷)
ببخشید جواب میدم گلم به حرف دکتر گوش کن چون اغلب 14 سیکل موقع تخمک و اقدام به بارداری همون روز صورت ...

ممنون که جواب دادی.😍

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
منم دی اقدام میکنم ان شالله ماه خوبی و پراز بارداری باسه واسه هممون عزیزم .من و شما و رز و همه اقدام ...

انشاا... همگی حاجت روا بشن و ماه خوبی باشه برا همگی

عاشقتونم نازنین های من

چی بگم والا... مامان پریا میگه اینا همون ترکن اگه با روغن کمرنگشون نکنم... آخه مگه سینه هم ترک برمید ...

اره سینه ترک برمیداره سینه من از قبل داشت!!

هفته ای یک بار؟؟؟ من روزی سه چهار بار روغن میمالم از ترس ترک.. بیشتر بزن، روزانه برن

و اگر برای تو خیری بخواهد،فضل او را هیچ بازدارنده ای نخواهد بود.(یونس آیه ۱۰۷)
ممنون خانومی از راهنمایی  عاشق امضاتم  همیشه میخونمش🥰🥰😍😍😍😍❤️❤️


خواهش میکنم عزیزم

امیدوارم هر چه زودتر خواسته ی قلبی ات با مصلحت خدا یکی بشه و روزهای انتظارت به پایان برسه  

خداي مهربانم مگر داريم لحظه هايي از اين شيرينتر لحظه هايي ناب از جنس حس زيباي دوباره مادر شدن ❤️❤️خدايا اين حس و حال ناب رو نصيب همه ي دوستانم بگردان🙏🏻

سلام من این ماه اقدام.میکنم.میخام بدونم چیکارکنم احتمال پسر شدن بره بالا.ممنون میشم زود ج بدین

فاتحه بخونیم واس اونی که فکرمیکنه خیلی مهمه اما مرده ای بیش نیش.😂😂😂فاااتحه.
منم دیشب خواب میدیدم نینیم بدنیا اومده دارم بهش شیر میدم قشنگ شیری ک از سینه ی راستم میومد  تو ...


سلام ببچتونپسره؟کارخاصی انجام دادین مث. کیت یا سونو و کارهای قبل اقدام؟

فاتحه بخونیم واس اونی که فکرمیکنه خیلی مهمه اما مرده ای بیش نیش.😂😂😂فاااتحه.
سلام من این ماه اقدام.میکنم.میخام بدونم چیکارکنم احتمال پسر شدن بره بالا.ممنون میشم زود ج بدین

سعی کن چیزهای قلیایی کننده بخوری و معجون و مغزیجات زیاد بده شوهرت و قبل اقدام کمپرس یخ برا همسر و خودتم با کیت و سونو جلو برو , بازم اینها همش احتمال هست ,

عاشقتونم نازنین های من

سعی کن چیزهای قلیایی کننده بخوری و معجون و مغزیجات زیاد بده شوهرت و قبل اقدام کمپرس یخ برا همسر و خو ...


رعایت میکنم ولی خب این جوش شیرین با اب ک تزریق مسکنن داخل یا مثلا قرص فلوکونازول ک میخورن میگن قلیایی میکنه راسته؟

فاتحه بخونیم واس اونی که فکرمیکنه خیلی مهمه اما مرده ای بیش نیش.😂😂😂فاااتحه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز