2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063321 بازدید | 355321 پست
اونایی که زود چاق میشن احتمالا مثل من نفخ دارن  من الان هر کی ببینه میفهمه باردارم خیلی بد شدم ...

تبریک میگم عزیزم انشاالله نینیتو به سلامت بغل بگیری

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها من رفتم سونو ۳۰ هفته خیلی ناراحتم دکتر گفت پسرم رشدش کمه یه جاهاییش ۱ هفته و یه جاهاییش ۲ ...

عزیزم این اختلاف یک هفته ای ک معمولا تو همه سونوها هس چرا ناراحتی؟

تخم مرغ بخور روزانه ، گوشت کبابی ، دلستر ، بستنی هرچند میگی دکترت شیرینجات رو منع کرده... شیر و خرما هر روز... کله پاچه ، ماهیچه ، مغزیجات

ایشالا گل پسری صحیح و سالم بدنیا میاد نگران نباش اصلا

عزیزم چ خوب ک اومدی دوباره مبارکت باشه بارداری💕

وای مریناز تیکرت😍😍😍😍😍

انشاالله به سلامتی و به وقتش گل دختر تو بغل بگیری

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
قربونت برم ممنون😍😍 ایشالا تیکر آبی خودت رو بزودی ببینم عزیزم

انشاالله دوستم با دعای شما 😍

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
 کجا بزنم کلمه ی رژیم رو؟؟؟

خودمم بلد نيستم😂😂 چطوري ميزنن بزار الان دوستان ميان ياد ميدن

میدانی گاهی باید حتی بی دلیل شاد باشی  گاهی باید در هجوم مشکلات آرام ترین فرد زمین باشی امید همیشه هست و سختی ، بخشی گذرا از زندگی 🌷امیدت فقط به خدا باشد🌷
عزییییزم😍😍😍 خب بیشتر بیا دیگهههه دلمون تنگت میشه دختر

مريناز جون چطور ميشه رژيم هارو ديد؟

میدانی گاهی باید حتی بی دلیل شاد باشی  گاهی باید در هجوم مشکلات آرام ترین فرد زمین باشی امید همیشه هست و سختی ، بخشی گذرا از زندگی 🌷امیدت فقط به خدا باشد🌷
بچه ها میدونین تا هفته چند میتونن فیلم از سونو بدن بهمون و قشنگ فیلم بگیرن؟؟  اخه شنیدم تا هفت ...

اره اخه دیگه بعد از اون تایم بچه بزرگ شده و کامل تو مانیتور دیده نمیشه عب نداره عکساشو ک داری خب😍

دوست جونااا شب بخیر .من همیشه تاپیک رو می خونم و از حال همه با خبرم.با غمهاتون غمگین و با خوشحالیتون ...


سلام روشناجون . چطوری خوبی ؟! دخملیت خوبه ؟ خیلی وقته نیستی !! دلمون برات تنگ شده 

وخدایی که در این نزدیکی ست ... خدایا هزاران مرتبه شکر بابت فرشته ی نازی که به من دادی 
رژیم#   رو این کلیک کن

ممنوووون گلم

میدانی گاهی باید حتی بی دلیل شاد باشی  گاهی باید در هجوم مشکلات آرام ترین فرد زمین باشی امید همیشه هست و سختی ، بخشی گذرا از زندگی 🌷امیدت فقط به خدا باشد🌷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز