2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063314 بازدید | 355321 پست
ممنون  میگما بنظرت این ماه اقدام کنم احتمال دختر شدن زیاده؟ بعد عمل خیلیاااااااااااااا دختر ش ...

ساناز جون تو اینهمه سختی کشیدی و بچه اولته بنظرم خداقهرش میگیره.هردوجنس ک باشه عزیزه توکل کن بخدا.خیلیاهم با این عمل بچه شون پسرشده.باید ببینی تو سرنوشتت چی مقدرشده.پس فکرتو واسه جنسیت مشغول نکن گلم از خدا بخواه فقط بچه سالم بهت بده ک بزرگترین نعمت سلامتیه

تو👶 هستی و چقدر حال من،حال پاییز🍁 امسالم طور دیگری خوب است...🤱
ساناز جون تو اینهمه سختی کشیدی و بچه اولته بنظرم خداقهرش میگیره.هردوجنس ک باشه عزیزه توکل کن بخدا.خی ...

اره میفهمم ولی خاک تو سرم نمیتونم این فکرو از سرم بیرون کنم خاک تو سررررم ..جنسیت زیاد مهم نیست بخدا فقط از ته دلم پسر دوس دارم😢😢 میدونم دخترم باشه عاشقش میشما ولی نمیدونم چ مرگمه بقول تو حالا باردار بشم جنسیت مهم نیس😢😢 از تاپیک پربازدیدا الان خوندم بچش مریض بود وای چه دردی کشیده طرف ... حالا میگم خدایا من غلط بکنم بهت تعیین تکلیف بکنم هرچی دوس داری بهم بده فقط سالم و صالح باشه😢🤲🏼

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هم خوشحالم که باز هم میای وبهمون سرمیزنی مامان آتنای عزیز خیلی محبت کردی به بچه های اینجا وکمک کر ...

ممنون سامیار عزیزم.... منم احساس میکنم اگه به مراد دلم رسیدم.به خاطر دعای خیر بچه های تاپیک بوده..‌انشالله که به سلامتی بارت رو زمین بذاری

خدایا مرا ببخش به خاطر درهایی که زدم ولی خانه تو نبود 
سلااام بانوجونم خوبی چطوری؟؟ گل دخترای شما چطورن؟؟  دخترت رو از پوشک گرفتی؟😉 دختر بزرگت مدرسه ...

ممنون شکر خداخوبن .اوووف من دخترمو ۱۸ماهگی از پوشک گرفتم الان دوسال ونیم هست.بله دختر بزرگم کلاس دوم هست

بچه های تاپیکم خیلی دوستتون دارم😍😍😍😍انشاله ب ارزوهای قشنگتون برسید😘😘😘😘
سلام بر بانوی بزرگوار..... صاحب تاپیک...... بانو میبینی چه تاپیک پربرکتی داری

❤❤❤❤❤❤❤❄❄❄❄❄عزیزدلی

بچه های تاپیکم خیلی دوستتون دارم😍😍😍😍انشاله ب ارزوهای قشنگتون برسید😘😘😘😘
سلاام سلاام بانو جون خوبی عزیزم دخترای نازت خوبن باران جون چطوره😍چند وقتشه دخترمون😍😍😃

سلام گلم.چطوری؟ درچ حالی....شکر خدا خوبن.دوسال ونیم

بچه های تاپیکم خیلی دوستتون دارم😍😍😍😍انشاله ب ارزوهای قشنگتون برسید😘😘😘😘
سلام الهی فداتشم بانو جان خوبی عزیزم گل دخترات خوبن نمیدونی چقدر دلم برای همگیتون تنگ شده دیگه ق ...

ممنون گلم شکر خدا.نه  فعلا...

انشاله بسلامتی و خوشی.

گل پسرتو ببوس❤❤❤

بچه های تاپیکم خیلی دوستتون دارم😍😍😍😍انشاله ب ارزوهای قشنگتون برسید😘😘😘😘
آره عشق جون حس میکنم کاملا حرکاتش رو مثل بال زدن پروانه وسفت شدن 

سلام عزیزم چطوری

نبودی چند وقت

نی نی چطوره??حالت تهوعت بهتر شده?


شکر کردنت شده ذکر هر لحظه من،خدایا شکرت🙏🙏🙏🙏🙏بعد از ۴ سال منو به آرزوم رسوندی🙏،هر لحظه و هر ثانیه که نگاهش میکنم 👶👶👶فقط یاد خودت میافتم🤎🤎🤎تا تو نخوای برگی از درخت نمی‌افته، ممنونم که برای من خواستی😍😍😍برای همه منتظرا بخواه و خواستنت با دلشون یکی بشه🤲🤲🤲🤲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز