2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
رز جان فکر کنم باید یا بکوبی یا بجویی همونجوری بخوری خوب نباشه ولی بازم از بقیه بپرس

سلام دریا جون خوبی،میگم عزیزم هفته چند سونو ان تی رو دادی؟تو سونو هم پسر نازت دیده شد؟منظورم اینه دکتر گفت که پسره؟

خدایا شکرت❤️❤️❤️❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس دقیقا چی نخوریم منو شوهرم؟  هرچی به تاریخ اقدام نزدیکتر میشم ترسم بیشتر میشه و میگنکم اقدام ...

اول توکل کن ب خدا عزیزم من خودم اصلا رژیم ندارم دقیق نمیدونم اخه تو معلومه حساسی میترسم اشتباه راهنمایت کنم بزن رو رژیم صفحاتشو بخون کمکت میکنه  رژیم#  ‍ 

سلام بچه ها

من امروز رفتم تزریق چربی به صورتم انجام دادم ، گفتم این ماه به خاطر همین تزریق چربی و دندانپزشکی که سه جلسه باید برم اقدام این ماه رو کنسل کردم ولی داروهای تقویتی ام رو‌میخورم

وایییی

ولی الان که بیحسی پام و‌صورتم‌ رفته درد دارم😐☹️😢

از ران پام‌هم که چربی گرفته بدجور خون میاد و ترشح داره🤦🏻‍♀️

امشب تا صبح نمی تونم بخوابم ☹️

فدات شم من سیکلام سیو دوروزس....روز سیزده سیکل سونوی فولیکول دادم روز چهارده امپولو سرم زدم روز پونز ...

بعد دریا جان متوجه شدین تخمک کی ازاد شد؟

خدا جونم دوست دارم! شکرت...
امپول پروژسترون عزیزم. ولی داغونم باسنام هردو زخم و ورم  


وای گلم منم یا ماه روزی دوتا زدم پانزده روز اگه یادت باشه میگفتم  اصلا حتی  نمیتونستم درست بشینم‌   بمیرم برات

در تاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد ❤مامان هدیه  ام ❤ من کوردم  ❤❤خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه
وای گلم منم یا ماه روزی دوتا زدم پانزده روز اگه یادت باشه میگفتم  اصلا حتی  نمیتونستم درست ...

دور از جونت نسرین جانم. ان شالله بارداری بعدیت راحت باشه عزیزدلم..اره درد داره 

دور از جونت نسرین جانم. ان شالله بارداری بعدیت راحت باشه عزیزدلم..اره درد داره 

من که باردار نشدم اونا رو دکتر تجویز کرد بلکه به بارداریم کمک کنه ولی نشد😔

در تاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد ❤مامان هدیه  ام ❤ من کوردم  ❤❤خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه
قبل بارداری؟ چرا؟ امپول پروژسترون نبوده نه؟ 

یه ماه دکترم بعد دوتا هاش سی جی برام ۳۰تا پروزسترون نوشت گفت از شیاف و قرصش بهتره آخه اونموقع ها بیبی هام هاله مینداخت بعد پری میومد احتمال داد کمبود پروژسترون داشته باشم

در تاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد ❤مامان هدیه  ام ❤ من کوردم  ❤❤خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز