2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
بچها من الان از سونو اومدم دوتا فولیکول 18.5 .و 16 هگ سمت  چپ داشتم ..بنظرتون برم امپول بزنم ام ...

عزیزم ضخامت رحمت نزدیک ۶ بود که واسه روز ده سیکل خیلی خوبه 

واسه روز ۵ تا ۱۰ سیکل ضخامت رحم باید یین ۴ تا ۸ باشه واسه شما هم ۶ بود یه کم هم خطا اندازه گیری 

سایز فولیکولات خیلی خوبه به نظر من آمپول hcg را بزن چون تا فولیکولات آزاد بشن ضخامت رحمت هم بیشتر میشه بعدش واسه لانه گزینی مواد نشاسته دار بخور 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


رژیم#  

ممنونم عزیزدلم چشم امشب میرم میزنم .اروین جان اخه امروز هاچ ام جی زدم میترسم تاثیر رشد خیلی زیاد شه و مثل قبل کیست بشه  .گفتم اگه هاچ سی جی بزنم فدقش تا 22میره رشدش دیگه نه ؟؟ راستی  یه هاچ ام جی بزنم یا دوتا ؟

خدای مهربونم ناامیدم نکن خیلی سخته میگذره خودت حالمو خوب کن به حق امام حسین کمکم کن من به معجزه تو احتیاج دارم ازم دریغ نکن .خسته و دل شکسته شدم دستمو بگیر .توکلت علی الله و حسبی الله ..
ممنون جیگر جون اومدم بیرون مدیکور بخرم

هفتمین داروخانه هم نداشت هه مکس دارم بازم میگردم😳😳

 خدایا! شکرت ب خاطر همه چی 🙏خدایا! فرزندان مون هدیه هایی هستن از طرف تو پس کمک کن ب بهترین نحو اونجور ک ❤تو دوست داری ❤تربیت شون کنیم ،خیلی از دوستانم منتظر این هدیه های شیرینت هستن بعضیا چندین ساله منتظرن خدایا دامن همه شونو سبز کن و دلشونو شاد کن 🙏
ممنونم عزیزدلم چشم امشب میرم میزنم .اروین جان اخه امروز هاچ ام جی زدم میترسم تاثیر رشد خیلی زیاد شه ...

نه دیگه hmg نزن اصلا چون الان سایز فولی هات خوبه hmg باعث میشه تخمک بازم رشد کنه و بعد دیگه تو سایز بالا احتمال کیست شدنش زیاده 

ساعت چند hmg زدی؟

ممنون عزیزم  اخه دهم سیکلم اون سایز بود فردا ۱۲سیکلمه قطعا بزرگتر شدن حالا امپول هم بزنم ۱۳ازا ...

روزی دو میل رشد میکنه ،بنابراین الان سایزش ۲۱ یا۲۲شده با آمپول خیلی سایزش رشد نمیکنه و نهایتا ۲۳ میشه و آزاد میشه

خدایا مرسی که در حقم معجزه کردی😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
نه دیگه hmg نزن اصلا چون الان سایز فولی هات خوبه hmg باعث میشه تخمک بازم رشد کنه و بعد دیگه تو سایز ...

ساعت 11و نیم ظهر 

خدای مهربونم ناامیدم نکن خیلی سخته میگذره خودت حالمو خوب کن به حق امام حسین کمکم کن من به معجزه تو احتیاج دارم ازم دریغ نکن .خسته و دل شکسته شدم دستمو بگیر .توکلت علی الله و حسبی الله ..
بفرماییین    


چه نازه ماشالا😍😍😍😍

 خدایا! شکرت ب خاطر همه چی 🙏خدایا! فرزندان مون هدیه هایی هستن از طرف تو پس کمک کن ب بهترین نحو اونجور ک ❤تو دوست داری ❤تربیت شون کنیم ،خیلی از دوستانم منتظر این هدیه های شیرینت هستن بعضیا چندین ساله منتظرن خدایا دامن همه شونو سبز کن و دلشونو شاد کن 🙏
ببین ساعت ۴ ونیم امروز رفتم سونو دادم گفت تخمکت ازاد شده.ولی من کیت گذاشتم مثبت نشده بود.امروز پونزد ...

ایشالا ک تازه آزاد شده.طوری نیس ک اقدام کردی ولی دیگ اقدام نکن.همین یبار بسه.چون جنسیت واست مهمه اگ این ماه پرس اومد واسه ماه بعد روز۱۳یا ۱۲برو سونو

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

هفتمین داروخانه هم نداشت هه مکس دارم بازم میگردم😳😳

ای بابا.کدوم شهری؟


مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

ساعت 11و نیم ظهر 

عزیزم چون زمان زیادی از زدن امپولhmgنگذشته به نظر من فردا امپولhcgرا بزن فولی ۱۸ و نیم تخمدان چپت فولی عالب هستش تا فردا هم میشه ۱۹ و نیم که امپول هم بزنی دو سه میل رشد میکنه و انشالله ازاد میشه که میشه نزدیکای ۲۱ و۲۲ خیلی خوبه 

نه شيشه نميگيره اصلا شبنم جون  به دكترم گفتم الان گفت دارو نميتوني بخوري برو از شير گرفتي بيا ...

آخه نازی طفلی کوچولوئه

خب پس فعلا بیخیال بشو.وزنتو کم کن

این وسط کاسنی بده شوهرت دمنوشم بخورین .لبنیات بخورین ک مشکلی واست پیش نیاد بعد دوباره رژیم بگیر

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز