2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
توکلت بخداباش عشقم ..اصلانگران نباش فداتشم...تمرکزتوبذاررورژیم و انشالله بااولین تزریق لقاح گل پسریت ...

مرسی عشقم ایشالله که توام الان گل پسریتو حامله ای و از این انتظار و رژیم مزخرف خلاص شدی

ان شاالله .منم فک میکنم سنم داره میره بالا باید امسال باردار بشم .تا حالا استفاده نکردم .زمان ما از ...

سیکلات چن روزه س...عزیزم من خودم روزی دویاسه تا استفاده میکردم براابنک خیالم راحت بشه و یه جیزدیگ اینک راس همون ساعتی ک روزای قبل میزدی باید کیتو استفاده کنی ک دقیق باشه..مگ چن سالته؟

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی عشقم ایشالله که توام الان گل پسریتو حامله ای و از این انتظار و رژیم مزخرف خلاص شدی

عزیزدلم ..انشالله قربوونت برم

استرس نداشته باش ک برات سمه

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

من پریهام نامنظم بدجور .۳۴ سالمه ..مشکل من وزنم خیلی بالاست🙈

عزیزم نوه عمه من 19سالش بود و120کیلووزنش بود دکترم گف بایدوزن کم کنی وگرن باردارنمیشه خداروشکر خدابهش دوقلودوتاپسرداد..مطمئنم ک وزنت ازون بیشترنیس..توکلت بخداباش..تنبلی تخمدان داری

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

عزیزم نوه عمه من 19سالش بود و120کیلووزنش بود دکترم گف بایدوزن کم کنی وگرن باردارنمیشه خداروشکر خدابه ...

نه چند ماه پیش که میخواستم جلوگیری بزارم کنار رفتم سونو گفت مشکلی نداری .ولی الان یه هفته عقب انداختم .۳ ماه بودم تاخیر نداشتم

ولی من جز اون دسته هستم بدون هیچ دلیلی باردار نمیشم .یه موقع های میگم خدا چرا معمولی نیستم مامانم باید هزار راه میرفت که باردار نشه .حالا من اینجور .....البته بگم لطف خدا شاملم شده یه دختر دارم خدااااا رو شکر 

عزیزدلم  ببخشید منم واضح میپرسم،،،،به همسرم با سرنگ بزنم،،،با دست هم میشه بمالم  شرمنده ...

نه عزیزم ژل روان کننده یا حتی اب اسپرم را از بین میبره  تو یه لیوان  اب جوشیده را با یه نخود جوش شیرین مخلوط کن بعد از همون ظرف یه سرنگ پر کن و قبل از اقدام بریز به همسرت مثل شستن با سرنگ اب بریز واسه این که با دست تحریک نکرده باشی از سرنگ استفاده کن 

نه که تزریق کنی 😂😂😂😂😂😂😂

هم مرطوب میشه خشکی واژن شما را کم میکنه هم این که جوش شیرین هستش و محیط را قلیایی میکنه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز