2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
عزیزم میگم این حساسیت فصلی رو چیکار کنم؟عطسه های شدید میزنم خطرناک نیست برای جنین؟

خطرناک ک نی ولی فشار ب رحم میاد..بنظرم برو دکتر باتوجه ب بارداری داروبهت میده

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فاطمه جون من جوشونه تخم و ریشه کاسنی میخورم خوبه؟تخم باید باشه یا برگ؟

عزیزدلم من عرقشو میخورم باشوهرم نمیخوره جوشونده شو مجبورم عرقشوبدم..اینم بگم عرقیلت سبزوارعالیه..

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

عزیزدلم من عرقشو میخورم باشوهرم نمیخوره جوشونده شو مجبورم عرقشوبدم..اینم بگم عرقیلت سبزوارعالیه..

اخه الان شک به دلم افتاد میگم نکنه تخمش خوب نباشه!منم عرقشو میخوردم.بچه ها گفتن عرقش طبعش سرده.وگرنه شوهرمم عرقشو میخوره

اخه الان شک به دلم افتاد میگم نکنه تخمش خوب نباشه!منم عرقشو میخوردم.بچه ها گفتن عرقش طبعش سرده.وگرنه ...

شوهرمن بعدخوردن عرقش دوتا خرمامیخوره تا سردیش ازبین بره..والااونقد گرمی میخوری ک اون یه استکان دیگ ب چشم نمیاد

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

بهتر جلو بیوفته بهتره.شما تو ای یو ای اعمال قبل اقدامو چه وقت انجام میدادی؟مثل یخ گذاشتنو قهوه و توت ...

چ خبره2تا3ساعت؟ما 3ساعت ب آی یوآی نمونه روتحویل آزمایشگاه میدادیم و سر3ساعت زنگم میزدن میرفتم نمونه رو میبردم مطب دکتر همونجاباید تزریق بشه چون 45دقیقه بیشترنباید تو دمای محیط باش..من وشوهرم ازفروردین رژیمیم عزیزم..شوهرم یه ساعت قبل نمونه گیری قهوه میخورد.نیم ساعت قبلشم یخ میذاشت واقعا روتحرک تاثیرداشت..توت فرنگی هم نیم ساعت ب اینک برم مطب میخوردن..البت ازصبحش هم میخوردم هرجی فک میکردم قلیایی کننده س میخوردم

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

من هم‌میخوام برم برای اقدام. جنسیت برام مهمه. از اول این تاپیکو بخونم؟ در این مورد مطلبی هست؟

عزیزم بزن

رژیم#  

رژیم بچه ها هست نیلزی نی بری ازاول بخونی..سوالم داشتی بپرس بچه هاراهنماییت میکنن

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

چ خبره2تا3ساعت؟ما 3ساعت ب آی یوآی نمونه روتحویل آزمایشگاه میدادیم و سر3ساعت زنگم میزدن میرفتم نمونه ...

ا من نمیدونستم پروسش چطوره.اخه من تو مرکز میخوام انجام بدم یعنی اونجا مستقیم تزریق میکنن واسه همون پرسیدم

سلام من امروز روز اول پری هستم.میخام بعداز پری اقدام کنم.کیت مکس خریدم.از چندم کیت بذارم.و چجوری هس؟؟قبلا یک بارداری مولار (پوچ)داشتم.دوره های عادتم هم از روزی که پری میشم تا سری بعد که پری میشم متغیره از ۲۴روز تا۲۸

و خدایی که به شدت کافیست
ا من نمیدونستم پروسش چطوره.اخه من تو مرکز میخوام انجام بدم یعنی اونجا مستقیم تزریق میکنن واسه همون پ ...

نمونه رو ک تحویل میدی3ساعت طول میکشه جداسازیش..اگ اونجوریه پ حتمن باخودت توت فرنگی داشت باشیامرباشو..انجیر انگور جوش شیرین ..توشهرخودتون میری براآی یوآی؟واینک شوهرت با خودارضایی باید نمونه تحویل بده یا بادستگاه؟سبزوارخراب شده ما دستگاهی ندارن وباید خودارضایی کنه..

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز