2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063368 بازدید | 355321 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میگن سمی میشه من میجوم ۵تا دون بسه بنظرت گفتم محرک میده کیست نشه😅 ولی فکر کنم کم میخورم

نمیدونم عزیزم من آسیاب شده میخورم با چندتا داروی دیگه قاطی هست دکتر طب سنتی بهم داده والا از اون جویدنیها خبر ندارم عزیزم

یه سوال دارم از حضور خانومای گل من امروز روز یازده عادتیم بود از روز دوم هم شبی یک قرص لتروزل خوردم رفتم سونو گفت فولیکول غالب تخمدان چپ ۱۷هست برای پسرزایی باید چی کار کنم به نظر بزرگواران عزیز البته تحت نظر الهام نجاتیان هستم گفت پس فردا صبح دوباره سونو بده واینکه تخمدان چپم فعاله میگه احتمال دختر زیاده چه پیشنهادی دارین 

وای تا حالا اینقدر سخت مریض نشده بودم  آب چشم و دماغم یه لحظه قطع نمیشه  گلوم افتضاح میس ...

آخییییی عزیزم آخه چرا !! 😔 این سرماخوردگیه خیلی بده حسابی آدمو ضعیف میکنه. غذا خوب بخور  تا بدنت ضعیف نشه .شیرداغ بخور واسه گلوت عالیه.  من سری قبل جونم دراومد تا خوب شدم .ان شاالله که زود خوب بشی عزیزم . 

وخدایی که در این نزدیکی ست ... خدایا هزاران مرتبه شکر بابت فرشته ی نازی که به من دادی 
یه سوال دارم از حضور خانومای گل من امروز روز یازده عادتیم بود از روز دوم هم شبی یک قرص لتروزل خوردم ...

وای چ خرافاتی..دریا دوست عزیزمون یه چی میگ خیلی عالیه ومیگ تخمک چپ ایست بازرسی ک داره ومیگ yوارد نشه😒

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

مهربونم وقتی @ میزنی و اسم میزاری چندتا اسم میاد اونیکه بالا میاد بزن عشقم من پولیپ رحم داشتم با چ ...

@شجره طوبی عزیزم مال من که اصلا اسمی بالا نمیاد من همین جا تایپ میکنم شاید باید جای دیگه ای بنویسم ...الهی بمیرم عزیزم چقدر شرایطت خاصه ولی نگران نباش عزیزم برای خدا کاری نداره شجره جون من یک سال از شما بزرگترم نمیدونی اگر بار دار بشم و پسر نشه چه روزهای سختی در انتظارمه داغونم میکنن اطرافیان میگن تو این سن و سال دیگه بچه میخاستی چیکار وای که حتی نمیتونم بهشفکر کنم .....الهی که همین ماه باردار باشی خواهر مهربونم من از این چیزا سر در نمیارم فقط برای دختر اولم با یه کیست دهسانتی توی تخمدانم باردار شده بودم که اصلا ازش خبر نداشتم تا زمانی که دکتر فرستادم برای چکاپ بچه ...باورت نمیشه چه بارداری پرخطری داشتم ولی وقتی خدا بخاد همه چی درست پیش میره تو هم غصه نخور عزیزم خدا بزرگه انشالا که بحق شش ماهه امام حسین همین ماه باردار بشی و خدا بهت یه پسر سالم و صالح بده که مایه سربلندی دنیا و آخرتت بشه عزیزم ...الهی آمیننننننننن🙏🙏🙏🙏🙏😘😍

چه مثال جالبی زدی فاطمه جون خندم گرفت نصف شبی 👍🏼

منم ازدریاشنیدم..والا طیبه جون...چرابعضی دکترااینومیگن خووووووو.....انشالله همیش بخندی😂😂😂😂😂

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

بزن رژیم#  

تو رژیم هم زدم همینجوره

بلاخره اومدی پسر گلم 😍مامان خیلی منتظرت بودم عزیزم 😍😍😍😍😍😍خدایا شکررررررررررررررررت خیلی دوستت دارم ممنونم از هدیه ات سلامت برسون بهم الهی آمین 🙏
رژیم#   آبی ک میشه روش بزن بازمیکنه دیگ

منظورم اینه خوندم اونجا هم ضد ونقیض زیاااااااده 

بلاخره اومدی پسر گلم 😍مامان خیلی منتظرت بودم عزیزم 😍😍😍😍😍😍خدایا شکررررررررررررررررت خیلی دوستت دارم ممنونم از هدیه ات سلامت برسون بهم الهی آمین 🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز