2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
مهربونم وقتی @ میزنی و اسم میزاری چندتا اسم میاد اونیکه بالا میاد بزن عشقم من پولیپ رحم داشتم با چ ...

انشالله که نتیجه میگیری گلم .منم هرروز حسرت دیدنشو دارم ولی چه میشه کرد .

من خود به چشم خویشتن دیدم که جااانم میرود.
وای تا حالا اینقدر سخت مریض نشده بودم  آب چشم و دماغم یه لحظه قطع نمیشه  گلوم افتضاح میس ...

خ مواظب باش ی وقت واسه بچه بد نباشه

کاش میشد دیگ مرخصی بگیری تا زایمانت

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انشالله که اینماه دیگه مامان میشی....الهم صل علی محمد وال محمد..

اعظم جون من چقدر سیاهدانه بخورم فولیام رشد کنن؟

از فسقلی در بیان

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

وای تا حالا اینقدر سخت مریض نشده بودم  آب چشم و دماغم یه لحظه قطع نمیشه  گلوم افتضاح میس ...

استراحت کن .مراقب باش تب نگیری .دیگه مریضی رو نمیشه کاریش کرد .پیش میااد.

من خود به چشم خویشتن دیدم که جااانم میرود.
واقعا؟ اتفاقا این دو روز اصلا آب نخوردم ولی خب سوپ و آش میخورم ولی خوب شد گفتی عزیزم 

آره قربوونت برم اگ تونستی لیموشیرین و پرتقال پیداکن دوتاپرتقال بایه لیموشیرین آبشوبگیرحتمن بخور.البت اگ پیدامیش..بخاطرنی نی هم چون اون آموکسی سیلینارم میخوری حتمن مایعات فراوون بخور مخصوصا آب پرتقال .بیشترازهروق دیگ آب بخور..انشالله زودترخوب میشی

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

وای تا حالا اینقدر سخت مریض نشده بودم  آب چشم و دماغم یه لحظه قطع نمیشه  گلوم افتضاح میس ...

هیچی به اندازه مایعات زیاد خوردن برای سرماخوردگی خوب نیست آبلیمو تازه هم بگیر خیلی خوبه بخور بوش هم تو خونه بپیچه

عزیزم من این رژیم ها را رعایت نکردم این رژیم هایی که دکتر ها و ماماها  به دوستامون دادن من اینج ...

وای هر جا یه چی نوشته یجا نوشته کاهو خوبه یجا نوشته ممنوعه میشه از تجربیات شخصی‌تون یه رژیم خوب بهم بدید همگی

بلاخره اومدی پسر گلم 😍مامان خیلی منتظرت بودم عزیزم 😍😍😍😍😍😍خدایا شکررررررررررررررررت خیلی دوستت دارم ممنونم از هدیه ات سلامت برسون بهم الهی آمین 🙏
وای هر جا یه چی نوشته یجا نوشته کاهو خوبه یجا نوشته ممنوعه میشه از تجربیات شخصی‌تون یه رژیم خوب بهم ...

عزیزم من زیاد به رژیم اعتقاد ندارم ولی اینا که گذاشتم تو این قسمت تمامش رژیم هایی بوده که موفق بوده 

به نظر من همین که سردی و ترشیجات و سرکه و لبنیات کمتر مصرف کنی و گرمی و قلیایی را به اندازه کافی هستش 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز