سلام رفقا
طبق قولی که دادم از امروز اول محرم نذر صلواتم رو براتون شروع کردم.. راستش به صلوات و راهگشا بودنش خیلی معتقدم..به قول علامه طباطبایی نقل به مضمون که میگن "هرگاه میان مشکلات قرار گرفتید،سیل صلوات راه بیاندازید زیرا آن سیل حتما مشکلات رو با خود میبرد"..
ان شاءالله هر روز به نیت یک نفرتون 100 تا صلوات میفرستم.. به امید اینکه مجموع این صلواتها سیلی بشه و مشکلات هممون رو با خودش ببره و حاجت روامون کنه..
اگه تونستم حتما میام تاپیک و اعلام میکنم. ولی بعضی روزها ممکنه نتونم بیام و خبر بدم.. اگر کسی توی تاپیک هست که هر روز به تاپیک سر میزنه و میتونه شمارش رو بهم بده تا با پیامک بهش اطلاع بدم و اون توی تاپیک اطلاع بده..
امروز به نیت حاجات @مامان_ستایش1 عزیز 100 تا صلوات فرستادم..