2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
اي خدا من ديگه دارم ضعف ميكنم  از ضعف حالت تهوع دارم بيحالم خيلييي😭😭

خب اگه دومی رو دادی تمومه که 

یه بار ناشتا 

یه بار یک ساعت بعد پودر 

یه بار هم دو ساعت بعد پودر 

خدیا بابت تمام معجزه های زیبای زندگی ام هزاران مرتبه شکر
بچه ها یه دکتر متخصص زنان با فلوشیپ پریناتولوژی باردارهای پرخطر سمت کرج و تهران میشناسید که کسی رفته ...



بچهههههههههههههههههههه ها چرا هیچکسی جواب سوالم و نداد و بی توجه رد شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا آرزوی داشتن بچه رو به دل هیچ زنی نذار...من براتون خدا را آرزومندم...خدایا بچه های همگی رو به پدر و مادرهاشون ببخش...پسرهای قشنگ منم در پناه خودت حفاظت کن🙏🙏🙏🧿🧿

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچهههههههههههههههههههه ها چرا هیچکسی جواب سوالم و نداد و بی توجه رد شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم من چون اونجا نیستم نمی دونم و واسه همین جواب ندادم وگرنه دریغ نمیکردم اصلا 

شرمنده 

خدیا بابت تمام معجزه های زیبای زندگی ام هزاران مرتبه شکر

سلام بچه ها امروز با شوشو رفته بودیم ازمایشگاه یکی از اشناهامون که اونجا کار میکرد بعد از مرخصی زایمان برگشته بود ازش پرسیدم اسم پسرت را چی گذاشتی بغضش ترکید گفت علی اصغرم موقع سزارین فوت کرد به خاطر سهل انگاری دکترها کیسه ابم پاره شده بود بچه را دیر بیرون اوردند ایست قلبی کرد شوکه شدم اخه ivf کرده بود میگفت کلی خرج کردم سیسمونیش را چیدم خودم افسرده شدم شوهرم هم دیونه شده میگفت میره تو اتاقش گهوارش را تکون میده لالایی میخونه میگفت محرم داره میاد اما علی اصغرم نیست میگفت دکتره خودش بچش دنیا امد ولی با سهل انگاریش بچه من را کشتند از بچههای دل پاک اینجا میخام براش دعا کنید خیلی حالش بد بود من که دیگه عذاب وجدان گرفتم به فکر جنسیتم فقط یک بچه سالم میخوام 

سلام رفقا

طبق قولی که دادم از امروز اول محرم نذر صلواتم رو براتون شروع کردم.. راستش به صلوات و راهگشا بودنش خیلی معتقدم..به قول علامه طباطبایی نقل به مضمون که میگن "هرگاه میان مشکلات قرار گرفتید،سیل صلوات راه بیاندازید زیرا آن سیل حتما مشکلات رو با خود میبرد"..


ان شاءالله هر روز به نیت یک نفرتون 100 تا صلوات میفرستم.. به امید اینکه مجموع این صلواتها سیلی بشه و مشکلات هممون رو با خودش ببره و حاجت روامون کنه.. 


اگه تونستم حتما میام تاپیک و اعلام میکنم. ولی بعضی روزها ممکنه نتونم بیام و خبر بدم.. اگر کسی توی تاپیک هست که هر روز به تاپیک سر میزنه و میتونه شمارش رو بهم بده تا با پیامک بهش اطلاع بدم و اون توی تاپیک اطلاع بده..


امروز به نیت حاجات @مامان_ستایش1 عزیز 100 تا صلوات فرستادم..

@مامان_ستایش1   عزیز.. امروز به نیت شما صلواتها رو فرستادم.. ان شاءالله به حق این شبها و روزهای عظیم حاجت روا بشی.. خودت و خانوادت همیشه سالم باشن.. خدا به زودیه زود بهت فرزند سالم و صالح عنایت کنه.. خیلی توی تاپیک به ماها کمک میکنی و باحوصله جواب سوالاتمون رو دادی.. ان شاءالله خیرش به خودت برسه.. 

الهی بمیرم اخه الان چه وقته سرما خوردنه.مثل لیانا پیاز بخور بده و مایعات و سوپ فراوان  ایشااله ...

دور از جونت عزیزم . ممنونم . آره واقعا بد موقعی مریض شدم 

عاشقتونم نازنین های من

الهی قربونت برمممم ممنوووونم انشالله    

لیانا جون عزیزم , گفتی سرماخوردی چکار کردی چند روزه خوب شدی 

منم سرما خوردم ولی چون آلرژی دارم سرفه هام تا چند ماه طول میکشه , چطور پیاز بخور دادی ?

برا عملم میترسم

عاشقتونم نازنین های من

انشاا... قدمش خير باشه عزيزم منم به اميد خدا ٢٣ شهريور سزارين ميشم

ممنونم عزیزم 

انشاا...به سلامت گل پسرت رو بغل بگیری , پس تقریبا با همدیگه هستیم 

عاشقتونم نازنین های من

بچهههههههههههههههههههه ها چرا هیچکسی جواب سوالم و نداد و بی توجه رد شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم میتونی مرکز رویان کرج بری.اونجا دکترای متخصص خیلی خوبی داره که خیلی هام جواب گرفتن.تو عظیمیه گلستان ۱۸ هستش

ممنون خواهری جواب دادی برا تعیین جنسیت رفتم پیش متخصص آزمایش برل خودم و همسرم نوشت انجام دادم سونو ...

سلام عزیزم منم چند سال مشکل داشتم.ولی دکتر همیسه اصرار به عکس رنگی داشت بلاخره انجامش دادم..به نطرم ی چکاب اگه انجام بدی خیلی بهتره چون هر دکتری بخوای بری اول عکس مبخوان تا مطمعن شن دارو بدن...ولی احتمالا رکم عفونت داری ک دلدرد پریودی داری و لکه بینی قبل پری..سنو چکاب رفتی؟از کیست تخمدان و تمبلی تخمدان و سایز فلوکول اینا مطمعنی همه چیز اوکیه؟؟ اگه همه چیز خوب خوب بوده انشالله زود باردار میشی.

الهم صل علی محمد و ال محمد
سلام بچه ها امروز با شوشو رفته بودیم ازمایشگاه یکی از اشناهامون که اونجا کار میکرد بعد از مرخصی زایم ...

وای بمیرم الهی خداکمکشون کنه وبهشون بچه ای ببخشه که قلبشون اروم کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز