2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
خخخخ من نوشابه و دلستر و دوغ کلا حذف کردم. نوشابه یکسرها میگن خوبه  یکسری ها میگن نه. مث کاهو

وای من ی روز نمیتونم نوشابع نخورم.حالا تا پری نمیخورم ک طبعم گرم بشه😅😅😅

اعظم در حال اقدامه😈😈

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هنوز نیومده؟

نسرین جون دیشب رفته و عکسشو تونی نی پلاس گذاشت.خداروشکرهمه چی خوب بوده...نسرین اون بخوری ک گفتم میتونی این ماه انجام بدی

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

عزیزای دلم میخوام یه داستان واقعی براتون بگم مخصوصا برای مامان هایی که خیلی وقته منتظرن وشاید کمی نا ...

خیلی داستان خوبی بود ماهم نمونشو داریم همسایمون هم بعد کلی تلاش ب این نتیجه رسید ک رحم اجاره ای انتخاب کنن وقتی جنین سه ماهش بود تو رحم اجاره ای، همسایمون متوجه شد بارداره

الان سه تا بچه دارن یه دختر ک سه ماه بزرگتره و یه دوقلو دختر و پسر😍

منتظر گل پسرام  
نسرین جون دیشب رفته و عکسشو تونی نی پلاس گذاشت.خداروشکرهمه چی خوب بوده...نسرین اون بخوری ک گفتم میتو ...

نه اینماه قصد دارم هیچ کاری نکنم .البته شاید تا بهار دیگه دارو مصرف نکنم و بعد عید بیوفتم دنبال کارای ivf دیگه خسته شدم بخدا

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
نه اینماه قصد دارم هیچ کاری نکنم .البته شاید تا بهار دیگه دارو مصرف نکنم و بعد عید بیوفتم دنبال کارا ...

نسرین اینومیگم انجام بده واس عفونت چسبندگی رحم و گرفتگی لوله هاخیلی خوبه حتی نخاستی اقدام کنی حتمن انجامش بده ضرر ک نداره عزیردلم

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

نسرین اینومیگم انجام بده واس عفونت چسبندگی رحم و گرفتگی لوله هاخیلی خوبه حتی نخاستی اقدام کنی حتمن ا ...

یه بار دیگه واسم توضیح میدی کامل .دستت درد نکنه

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
روتخم چشام حتمن فقط یکم صبرکن تاتایپ کنم

قربون چشات برم من 

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز